Besafe izi combi, et spm..

ORIGINAL: Emina

ORIGINAL: snuppa80

Det har jeg spurt om i to butikker, ene dama jeg prata med hadde nettopp vært på kurs i regi av HTS, og fått beskjed om at dette ikke var farlig. Vi har et tynt teppe under, og setet står da like stødig det, får ikke rikka det en cm!

Disse butikkansatte kan jo sååå mye. Selv om de har vært på kurs hjelper ikke det noe særlig.
Nei, hadde ikke stolt på henne fordet!

Man skal IKKE legge noe under sete, uansett hvor bra sete står, eller hvlilken grunn man har til å gjøre det.

Da har man ikke kjøpt et sete som passer til bilen sin da..

Det finnes faktisk butikkansatte som kan mye om bilstoler For om noen ikke har peiling på hva de snakker om,så finnes faktisk de som har det![>:] [:'(]

Tror du virkelig at du kan mer om bilstoler, enn hva noen av de som jobber med det kan? 

ORIGINAL: mamman til jonas

Det finnes faktisk butikkansatte som kan mye om bilstoler For om noen ikke har peiling på hva de snakker om,så finnes faktisk de som har det![>:] [:'(]

Tror du virkelig at du kan mer om bilstoler, enn hva noen av de som jobber med det kan? 

Jeg tror faktisk hun kan mer enn enkelte butikkansatte ja. Ikke noe å bli sur for det.

ORIGINAL: mamman til jonas

Det finnes faktisk butikkansatte som kan mye om bilstoler

Ja, det gjør det helt sikkert. Men det kryr ikke akkurat av dem.

ORIGINAL: ToveMora31

På mitt sete, har izi comfort, kan jeg vippe hele sete ned og opp, om han sover litt i bilen regulerer jeg bare sete opp, da har han kroppen innover lissom[:D]

Så sitter din fremovervendt og det er jo enda farligere...

Back
Topp