Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen erfaring med hvordan mann fester dette setet? D er ikke isofix-versjonen av setet. Må det festes i setet foran??
Vi har festa i passasjersetet. Det er uansett for trangt til å sitte foran med barnesete i bilen vår. Så når vi skal ut og kjøre, sitter jeg og babyen bak.
Forankringsstroppene skal festes så nærme gulvet som mulig. Om du har forankringsringer i skinnene så fester de du der. Ellers kan du feste de rundt skinnene om du har mulighet til det. Hvis ikke det går så kan du feste de mellom seterygg og setet på passasjerstolen men da kan du ikke stille passasjerstolen etter bilstolen er festa
D er ikke akkurat problemet med en Skoda superb [emoji15] [emoji28] vi tittet på video av monteringen, og d slo oss at vi aldri kan ha setet helt bak til barnesetet, fordi da sitter vi så langt bak som passasjer!
Takk!!!! Skal jeg løpe ut og sjekke om vi har [emoji38]
Du kan kjøpe forankringsringer å sette inn i bilen også du kan kjøpe de på Biltema for eksempel. Skrur ut skruen på skinna, legger forankringsringen under skinna og skrur inn igjen skruen
Fæææncy! Mannen er imponert over svaret ditt her! [emoji3] da slipper vi å ha stolryggen helt inntil barnesetet sant?
Å, så deilig! Jeg vil også ha Skoda Superb! Men mannen vil vente med å kjøpe ny bil! [emoji30] Det er så trangt i bilen vår! [emoji30]
Anbefaler dere den ;-)
(Sniker)
Bli med i gruppen "Bilstoler" på Facebook, så kan du få hjelp til å se om du har montert riktig.
Husk å måle helling også, det er viktig.
http://bilstoler.blogg.no/1489332891_helning_p_bilstolen.html
Takk for tips, men monteringen er jeg ikke så usikker på butikken hjelper oss også med monteringen ved kjøp [emoji3]
D er ikke akkurat problemet med en Skoda superb [emoji15] [emoji28] vi tittet på video av monteringen, og d slo oss at vi aldri kan ha setet helt bak til barnesetet, fordi da sitter vi så langt bak som passasjer!
Vi har sett på Skoda superb. For en romslig bil!!! Perfekt til småbarnsfamilier. Men sitter litt på gjerdet når det gjelder selve kjøpet. Null peiling på Skoda. Vi har kun kjørt tyskebiler. Har du kanskje noen pros og cons når det gjelder bilen?
Beklager avsporing forresten! [emoji15]
Superb er en fantastisk bil med enorm koffert og plass! Deilig og kjøre og.Vi har sett på Skoda superb. For en romslig bil!!! Perfekt til småbarnsfamilier. Men sitter litt på gjerdet når det gjelder selve kjøpet. Null peiling på Skoda. Vi har kun kjørt tyskebiler. Har du kanskje noen pros og cons når det gjelder bilen?
Vi har sett på Skoda superb. For en romslig bil!!! Perfekt til småbarnsfamilier. Men sitter litt på gjerdet når det gjelder selve kjøpet. Null peiling på Skoda. Vi har kun kjørt tyskebiler. Har du kanskje noen pros og cons når det gjelder bilen?
Det er absolutt ikke noe å stole på, dessverre. De vet ofte lite til ingenting om sikkerheten. Jeg kan si med nesten 100% sikkerhet at de f.eks ikke vil måle hellingen, eller engang nevne den, selv om den er veldig viktig.
Det er også viktig at dere kan det selv. Prøv stolen i bilen, helst med barnet oppi, sjekk helling.
Vit også at med denne stolen, må dere kjøpe enda en ny stol før barnet skal over i beltestol (fremover) om 4-5+ år.
Mange barn får fort liten plass i den (ikke at det er farlig så lenge hodet ikke når over kanten), og bøylen kan gjøre det vanskelig å få stolen til å passe i noen biler.
Pass forresten på at kardangtunnelen ikke er myk, hvis dere skal ha stolen i midten.
Og pass på avstanden til forsetene. (Og skru av airbagen hvis dere skal ha den i forsetet.)
Vel, jeg er da så «naiv og dum» at jeg stoler på kompetansen til de som jobber med dette som jeg velger å handle hos!
Om du lurer, jo, vi snakket om hellingen av barnesetet i bilen og hva som er opp mot sikkerhet, så jeg antar at de vi var hos kan jobben sin!