Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På sykehuset må familien gjerne komme, besøkstiden er uansett bare 3 timer ogTenkt litt på dette, mamma mener at på sykehuset får man bare ta imot, også heller si nei hjemme. Jeg er litt usikker, kommer an på formen frem mot fødsel/ks tenker jeg, og etterpå. Har også en kronisk skade og sykdom som gjør meg ekstra sliten liksom, så må se an.
Det er jo valgfritt på ahus for der må man gå ned i felles område har jeg opplevd med venner. Er ikke lov med besøk på avdeling.På sykehuset må familien gjerne komme, besøkstiden er uansett bare 3 timer og
Ta med noe å spise var lurtDa jeg fødte sist var det besøksstopp, for da var det midt i svineinfluensaen. Men det var lov å gå ut av avdelingen og møte besøkende. I juni er det neppe stor sjanse for noe videre smittefare av det ene eller andre slaget, så da er det vel åpent for besøk, selv om det er stengt nå.
Men tenker at vi ikke trenger så mye besøk på sykehuset. Folk kan komme på besøk når vi har kommet hjem. Nærmeste familie og nærmeste venner. Hvis de tar med noe å spise.
Ta med noe å spise ja, god ide!Da jeg fødte sist var det besøksstopp, for da var det midt i svineinfluensaen. Men det var lov å gå ut av avdelingen og møte besøkende. I juni er det neppe stor sjanse for noe videre smittefare av det ene eller andre slaget, så da er det vel åpent for besøk, selv om det er stengt nå.
Men tenker at vi ikke trenger så mye besøk på sykehuset. Folk kan komme på besøk når vi har kommet hjem. Nærmeste familie og nærmeste venner. Hvis de tar med noe å spise.
Jeg må bli en stund etter fødsel så får utnytte det i aller beste grad.Tenker at (om alt går bra) at sykehusoppholdet blir kortvarig. Trenger ikke noe besøk på sykehuset,kan vente til vi kommer hjem.. med første hadde jeg besøk hele tiden (i kafeteriaen), fikk faktisk tilsnakk. De mente jeg måtte hvile.. Men følte ikke behovet selv... med siste hadde jeg behov for å være alene,så sa nei til besøk..
Hmm ser den, tror jeg hadde sagt nei er det andre alternativer i forhold til hvor han kan bo?Her blir det nok bare nærmeste på sykehuset. Kan fort hende det bare blir min mor, for samboers får bort 4 timer unna og må bo hos oss hvis han kommer på besøk. Og jeg er veldig usikker på om jeg orker og vil ha noen boende hos meg den første tida. Dette er første og vil kunne bli kjent med barnet mitt og komme i gang med amming i ro og fred og ikke måtte tenke på å ha besøk boende. Men veldig vanskelig å skulle avvise besøk også fra det som er nærmeste familie. Min familie bor 1 time unna og kjører frem og tk
Frukt er smart håper at sommeren ikke blir like varm som i fjor på Østlandet. Vi bodde i bassenget ikke gøy for babyer detTar det helt som det kommer. Nærmeste familie besøker nok på sykehuset. Bor på barselhotellet på Ullevål så der styrer vi det vel selv.
Synes besøk er superhyggelig så eneste begrensningen blir vel å ikke ha for mye på 1 dag. Må spre det utover Skal fylle opp fryseren med hjemmebakst før fødsel så jeg ikke stresser over sånt hvis folk ikke har med selv også kan man by på frukt. Er jo på sommeren dette her. Gleder meg masse!