Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: natali81
Ett øyeblikk her!! eg trur eg tar en liten sjefs avgjørelse åså drar vi på peppes eller TGI på tirsdagen... åså vest vi ikke liker det.. så e vi tilbake på Augustin uka etter
kom så jente.. let's not get stuck in a rut!?[;)]
TGI har en svær å spennanes meny, og stelle rom å eg e sikker dem blir å fløtte noen bord, sånn at vi får plass til alle vognen..[:)]
Peppes gjør nok det samme.. pluss all you can eat pizza buffet tel 99 kroner[:)]
Da har eg vært innom peppes og TGI og spurt om de er villige å ta imot en gjeng på 15-16 stykker å 15-16 stk barnevogner[:-]
TGI sa "ja takk gjerne det.. det skal vi da klare" og var villige å lage oss langbord OG la oss ta inn alle vognene også[:)]
Peppes sa "eh.. nei...det går ikke med så mange vogner"
dem på tgi skal sende meg melding med bekreftelse i løpet av morgendagen
oppdatering: dem ringte nettopp å sa at det var helt okay[:)]
så da e vi på TGI fridays på tirsdagen klokka 12 :)
Da har eg vært innom peppes og TGI og spurt om de er villige å ta imot en gjeng på 15-16 stykker å 15-16 stk barnevogner[:-]
TGI sa "ja takk gjerne det.. det skal vi da klare" og var villige å lage oss langbord OG la oss ta inn alle vognene også[:)]
Peppes sa "eh.. nei...det går ikke med så mange vogner"
dem på tgi skal sende meg melding med bekreftelse i løpet av morgendagen
oppdatering: dem ringte nettopp å sa at det var helt okay[:)]
så da e vi på TGI fridays på tirsdagen klokka 12 :)
[:)] oppdatert deltager liste[:)]
har selv hatt en helt krakilsk og overtrøtt(han nekter å sove lengre enn en time avgangen[:'(]) liten en denne dagen[&o]
men ingenting stopper meg å se dere flotte jenter i morgen[:)]