bergentreff tIrsdag!! 16.mars *oppdatert*

så mange vi blir

(sikkert lurt om vi ringer og reserverer en plass ja[8D])

Stemmer for Augustin siden vi er så¨mange. Best plass der[:)]

hmmm å der blei vi på Augustin like vel[;)]

[:)]

Ett øyeblikk her!! eg trur eg tar en liten sjefs avgjørelse åså drar vi på peppes eller TGI på tirsdagen... åså vest vi ikke liker det.. så e vi tilbake på Augustin uka etter

kom så jente.. let's not get stuck in a rut!?[;)]

TGI har en svær å spennanes meny, og stelle rom å eg e sikker dem blir å fløtte noen bord, sånn at vi får plass til alle vognen..[:)]

Peppes gjør nok det samme.. pluss all you can eat pizza buffet tel 99 kroner[:)]

Samme for meg hvor vi møtes, så lenge vi finner et sted som har plass til oss og 14-16 barnevogner i nærheten [;)]

ORIGINAL: natali81

Ett øyeblikk her!! eg trur eg tar en liten sjefs avgjørelse åså drar vi på peppes eller TGI på tirsdagen... åså vest vi ikke liker det.. så e vi tilbake på Augustin uka etter

kom så jente.. let's not get stuck in a rut!?[;)]

TGI har en svær å spennanes meny, og stelle rom å eg e sikker dem blir å fløtte noen bord, sånn at vi får plass til alle vognen..[:)]

Peppes gjør nok det samme.. pluss all you can eat pizza buffet tel 99 kroner[:)]

Ja det høres bra ut, du kan jo sjekke hvor de har ledig og plass til oss eventuelt? [:)]

Da har eg vært innom peppes og TGI og spurt om de er villige å ta imot en gjeng på 15-16 stykker å 15-16 stk barnevogner[:-]

TGI sa "ja takk gjerne det.. det skal vi da klare" og var villige å lage oss langbord OG la oss ta inn alle vognene også[:)]

Peppes sa "eh.. nei...det går ikke med så mange vogner"

dem på tgi skal sende meg melding med bekreftelse i løpet av morgendagen

oppdatering: dem ringte nettopp å sa at det var helt okay[:)]
så da e vi på TGI fridays på tirsdagen klokka 12 :)

Så bra da :D
Blir kjekt dette :D

Kult[:D]

Da har eg vært innom peppes og TGI og spurt om de er villige å ta imot en gjeng på 15-16 stykker å 15-16 stk barnevogner[:-]

TGI sa "ja takk gjerne det.. det skal vi da klare" og var villige å lage oss langbord OG la oss ta inn alle vognene også[:)]

Godt jobba!!

Vi får jo se det an om vi skulle møttes der igjen om dem er snille med oss i morgen [:)]

Så fint!! [:D] Gleder oss!!

Me må mest sansynleg melde avbud[:(] Vår er blitt skikkeleg forkjøla, så det surklar både her og der... Heldigvis ingen feber, men me bør nok holde oss heime. Neste veke fær eg besøk, så no ser de meg nok ikkje før over påske[:(]

Jeg satser fortsatt på å komme, men hvis hun sover like lite som hun har gjort i natt og i dag, så tror jeg ikke jeg kommer. Hun har stort sett skreket i hele dag...

[:)] oppdatert deltager liste[:)]

har selv hatt en helt krakilsk og overtrøtt(han nekter å sove lengre enn en time avgangen[:'(]) liten en denne dagen[&o]

men ingenting stopper meg å se dere flotte jenter i morgen[:)]

[:)] oppdatert deltager liste[:)]

har selv hatt en helt krakilsk og overtrøtt(han nekter å sove lengre enn en time avgangen[:'(]) liten en denne dagen[&o]

men ingenting stopper meg å se dere flotte jenter i morgen[:)]

Kan rett og slett signere hele innlegget! Håper de har bedre manerer i morgen;)

Hei jenter!
Etter å diskutert frem og tilbake med sambo har vi kommet frem til at vi skal på babykino i morra, han er sykemeldt denne uka, og er vel kanskje siste mulighet på lenge at vi får tatt oss en tur på kino sammen, så da må jeg desverre melde avbud i morra [:o]
Men satser på å komme neste uke.
Kose dere masse på treffet [:)]

Back
Topp