Bergenstreff jenter? :)

eg å vil være med 26! :) ... troooor det går bra :)

Er det mulig å hive seg med her inne, er ny så prøver å sette meg inn i dette:)

Selvfølgelig er det dét! Velkommen skal du være, Egon på Torgallmenningen der med Bristol og McDonalds, 26 sept kl 18. :) Kjekt du vil joine!! :)

Hei :-)
Jeg har meldt meg på fra januar. Jeg tenkte ikke over at det var lurt å skrive nicket på pollen :-P Det er altså jeg som er Karin :-)

Gleder meg til å treffe dere!!

Hei :-)
Jeg har meldt meg på fra januar. Jeg tenkte ikke over at det var lurt å skrive nicket på pollen :-P Det er altså jeg som er Karin :-)

Gleder meg til å treffe dere!!

Likens Karin! ;)

Fremdeles litt uvisst om jeg kan være med. Det ser litt mørkt ut :(

Oi, ser ut som min søster kan være barnevakt den dagen, så da kan jeg plutselig likevel, er det fremdeles plass til meg? :)

Oi, ser ut som min søster kan være barnevakt den dagen, så da kan jeg plutselig likevel, er det fremdeles plass til meg? :)

Selvfølgelig er det det!! :) Så kjekt at det ordnet seg med barnevakt! ;)

Skulle ønske, men jeg ligger med omgangssyke og sykemeldt ut uken:(

En liten pike :) 23.02.2014

Å neeei, har den dritten begynt å herje igjen?! Æsj altså! Verste sort.. Masse god bedring, du blir med neste gang du da. :)

Å neeei, har den dritten begynt å herje igjen?! Æsj altså! Verste sort.. Masse god bedring, du blir med neste gang du da. :)
Ja, bår man jobber i bhg er man jo veldig utsatt også:( jeg er lett med neste gang:)

Ja, bår man jobber i bhg er man jo veldig utsatt også:( jeg er lett med neste gang:)

Ja man er det. Og med småbarn i hus! Den sjuken avskyr eg som pesten. Finnes ikkje verre.. :( Håper du blir fort bra igjen! :)

Hei. Beklager sen tilbakemelding, men fikk ikke avklart før i kveld om jeg hadde barnevakt eller ikke. Jeg er med :)

Back
Topp