Er gjerne med. Tror 26. passer. Har OUL 24.09 så rekker det akkurat![]()
Blir du med den 26?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er gjerne med. Tror 26. passer. Har OUL 24.09 så rekker det akkurat![]()
Jeg er med om jeg er hjemme! Og hvis jeg tør
23.02.2014
Uff, jeg må dessverre melde frafall dersom det blir torsdag 26, mannen må holde foreldremøte på jobben sin den kvelden:-/ Håper det blir en annen dag, hvis ikke hiver jeg meg på neste gang. Klarte ikke redigere stemmen min på pollen.
26 er bra![]()
Kan du være med den 26?![]()
.. Er enten tirsdag, onsdag eller torsdag den uken. Kan jeg ikke den dagen som blir avtalt, er jeg heller med på neste treff Vi gir det et par dager og ser om folk er enige, også fastsetter vi dato og møteplassjeg holder en knapp på torsdagen!
Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Jeg foreslår at vi treffes på Egon v/Torgallmenningen inn den gata ved McDonalds? Der er det stort sett greit med plass og man kan kjøpe seg mat om man vil det, eller bare noe å drikke. Klokken seks?
Venter et lite gull i februar 2014!
Vil du bestille bord? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange vi er, men i følge doodle og det jeg kan se her er vi:Funker for meg. Hvem bestiller bord? Og hvor mange blir vi ca?![]()
Nå har vi satt 26. for første treffet, men vi får prøve å finne en dag da som passer for dere som ikke kunne denne gangenDa har jeg svart på dato ogsåmen passer ikke den 26. Da er jeg i drammen på jobb!
Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen![]()
Skravler med Jippi <3
Vil du bestille bord? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange vi er, men i følge doodle og det jeg kan se her er vi:
Noelle
Bergen89
Lano87
Rosebud
Mixxi
Karin (kallenavn og/eller ekte navn?)
Majami2
JPSK
SB84
Håpefull (usikkert om hun kan)
Hyl ut om noen er glemt!
Åkej. Vi har lyst til å ha treff i oktober også, og da må vi prøve å få til en dato som passer for dere som ikke får vært med denne gangenJeg skrev på forrige side, kan dessverre ikke 26 likevel, fikk ikke redigert på doodle. Typisk at lærermannen som stort sett alltid har kjempefleksibel arbeidstid må holde foreldremøte den kveldenBlir med neste gang, håper det ikke blir lenge til!
Vil du bestille bord? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange vi er, men i følge doodle og det jeg kan se her er vi:
Noelle
Bergen89
Lano87
Rosebud
Mixxi
Karin (kallenavn og/eller ekte navn?)
Majami2
JPSK
SB84
Håpefull (usikkert om hun kan)
Hyl ut om noen er glemt!
Gjør detJepp, jeg bestiller. Da er vi 12 inkl de i januar om jeg ikke tar helt feil? Må regne med litt svinn også, men sier til de på Egon at vi blir mellom 8 og 13 så tror jeg det er bankers! Gleder meg jenter!![]()