Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har vi tre tidspunkt med like mange stemmer, så jeg dytter litt på denneflere som vil være med?
Venter et lite gull i februar 2014!
Ti stykker har stemtHvor mange er vi nå?![]()
Ti stykker har stemt
Ja, det har du sikkert rett iFin gjeng det da.Erfaring tilsier at flere henger seg på etter første treff.. Mange syns det er skummelt å møte første gang.
Ja, det har du sikkert rett itror ikke vi blir ti, er ikke alle datoene som passer for alle, men håper flest mulig kan!
Da har jeg fjernet stemmene dine på fredag 27. septemberFredag den 27 kan ikke jeg likevel, for da hadde mannen noe med kollegaene.
Da har jeg fjernet stemmene dine på fredag 27. septemberDet betyr at vi har to datoer med like mange stemmer:
Torsdag 26. september og fredag 4. oktober. Skal vi gå for den nærmeste datoen da? Hva sier dere?
Vi gir det et par dager og ser om folk er enige, også fastsetter vi dato og møteplassJaa, den nærmeste!!!![]()
![]()
![]()
Kan du være med den 26?Jeg vil være med! Skal dobbel sjekke på fredag hvilken av dagene vi har personalmøte på jobb før jeg stemmer.. Vet det er en av dagene, men husker ikke helt hvilken..
Sted er ikke så viktig for min del så om noen andre har preferanser, så henger jeg bare på![]()
Hej! är en svensk jente som bor i Bergen.... Förstod att februari och januari slår ihop till ett möte ( Har termin 25 jan) jag kommer jättegärna om det går bra![]()
Åh, dette var visst feil tråd for den infoen.Men treff er jeg gjerne med på!