Bergenstreff jenter? :)

Ja, øverst på tråden kom jeg med noen forslag. Se om de er interessant? Har dere andre forslag? Jeg holder til i Åsane.. :)

Zupperia er bra også forresten. :)

Sted er ikke så viktig for min del så om noen andre har preferanser, så henger jeg bare på :)

Nå har vi tre tidspunkt med like mange stemmer, så jeg dytter litt på denne :) flere som vil være med?

Venter et lite gull i februar 2014!

Jeg vil være med! Skal dobbel sjekke på fredag hvilken av dagene vi har personalmøte på jobb før jeg stemmer.. Vet det er en av dagene, men husker ikke helt hvilken..

Nå har vi tre tidspunkt med like mange stemmer, så jeg dytter litt på denne :) flere som vil være med?

Hvor mange er vi nå? :)

Ti stykker har stemt :)

Fin gjeng det da. :) Erfaring tilsier at flere henger seg på etter første treff.. Mange syns det er skummelt å møte første gang.

Fin gjeng det da. :) Erfaring tilsier at flere henger seg på etter første treff.. Mange syns det er skummelt å møte første gang.
Ja, det har du sikkert rett i :) tror ikke vi blir ti, er ikke alle datoene som passer for alle, men håper flest mulig kan! :)

Ja, det har du sikkert rett i :) tror ikke vi blir ti, er ikke alle datoene som passer for alle, men håper flest mulig kan! :)

Håper jeg også. Det blir kjekt uansett. :) Og så vil det nok komme flere etterhvert..

Hvordan dato skal vi gå for, jenter? :)

Fredag den 27 kan ikke jeg likevel, for da hadde mannen noe med kollegaene.

Fredag den 27 kan ikke jeg likevel, for da hadde mannen noe med kollegaene.
Da har jeg fjernet stemmene dine på fredag 27. september :) Det betyr at vi har to datoer med like mange stemmer:
Torsdag 26. september og fredag 4. oktober. Skal vi gå for den nærmeste datoen da? Hva sier dere?

Da har jeg fjernet stemmene dine på fredag 27. september :) Det betyr at vi har to datoer med like mange stemmer:
Torsdag 26. september og fredag 4. oktober. Skal vi gå for den nærmeste datoen da? Hva sier dere?

Jaa, den nærmeste!!! :) :) :)

Jaa, den nærmeste!!! :) :) :)
Vi gir det et par dager og ser om folk er enige, også fastsetter vi dato og møteplass:) jeg holder en knapp på torsdagen!

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Uff, jeg må dessverre melde frafall dersom det blir torsdag 26, mannen må holde foreldremøte på jobben sin den kvelden:-/ Håper det blir en annen dag, hvis ikke hiver jeg meg på neste gang. Klarte ikke redigere stemmen min på pollen.

Jeg vil være med! Skal dobbel sjekke på fredag hvilken av dagene vi har personalmøte på jobb før jeg stemmer.. Vet det er en av dagene, men husker ikke helt hvilken..
Kan du være med den 26? :)

Hej! är en svensk jente som bor i Bergen.... Förstod att februari och januari slår ihop till ett möte ( Har termin 25 jan) jag kommer jättegärna om det går bra :)

Kan du være med den 26? :)

Back
Topp