Trollunger
Blir kjent med forumet
Kan aldri torsdagene, så da får ikke jeg vært med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo lage en avstemning på doodle.com? Så tar vi den datoen som får flest stemmer?Skal vi sette opp flere datoer? Det vil dessverre uansett ikke passe for alle, hver gang men vi må jo finne en dag som passet best for flest.![]()
Kan jo lage en avstemning på doodle.com? Så tar vi den datoen som får flest stemmer?
Venter et lite gull i februar 2014!
Aldri prøvd selv, men jeg kan knote litt i morgen og se om jeg får til?Aldri prøvd den greien der. Vet du hvordan den funker?
Aldri prøvd selv, men jeg kan knote litt i morgen og se om jeg får til?
Kan heller hyle hvis jeg ikke klarerKan selvfølgelig det jeg også altså. Hehe. Men kjør på hvis du e up for it.![]()
Kan heller hyle hvis jeg ikke klarernå er jeg hvertfall for trøtt til å begynne med noe jeg ikke kan
Driver og lager til nå, men vi bør vel bare bestemme oss for et møtested?Den signerer jeg. Gjeeeesp* Nattinatt, snakkes i mrg.![]()
åkej, jenter. Da har jeg laget avstemning på tidspunkt for treffet. Har tatt litt forskjellige datoer sånn at minst en av de forhåpentligvis passer for alle. Kryss av for alle du kan, så er det størst mulighet for å få med alleFølg linken:
http://doodle.com/ssbx43z9s8kuhpr6
Skriv inn navnet ditt der det står participants og your name på venstre side, huk av de datoene som passer og trykk saveOj, den skjønte jeg ikke!men så datoer, og kan alle de
![]()
Du er hjertelig velkommen på treff, MixxiHej! är en svensk jente som bor i Bergen.... Förstod att februari och januari slår ihop till ett möte ( Har termin 25 jan) jag kommer jättegärna om det går bra![]()
Treffet blir i sentrum ja, det er vel det enkleste for de fleste. Møtested er ikke bestemt, men kom gjerne med ønskerHar stemt. Kan i utgangspunktet alle dagene, med mindre noe dukker opp med mann eller barnHvor tenker vi? Sentrum eller? Hvor i Bergen hører dere til egentlig?