Bergenstreff jenter? :)

Skal vi sette opp flere datoer? Det vil dessverre uansett ikke passe for alle, hver gang men vi må jo finne en dag som passet best for flest. :)

Skal vi sette opp flere datoer? Det vil dessverre uansett ikke passe for alle, hver gang men vi må jo finne en dag som passet best for flest. :)
Kan jo lage en avstemning på doodle.com? Så tar vi den datoen som får flest stemmer? :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Kan jo lage en avstemning på doodle.com? Så tar vi den datoen som får flest stemmer? :)

Aldri prøvd den greien der. Vet du hvordan den funker?

Aldri prøvd den greien der. Vet du hvordan den funker?
Aldri prøvd selv, men jeg kan knote litt i morgen og se om jeg får til? :)

Aldri prøvd selv, men jeg kan knote litt i morgen og se om jeg får til? :)

Kan selvfølgelig det jeg også altså. Hehe. Men kjør på hvis du e up for it. :)

Kan selvfølgelig det jeg også altså. Hehe. Men kjør på hvis du e up for it. :)
Kan heller hyle hvis jeg ikke klarer :P nå er jeg hvertfall for trøtt til å begynne med noe jeg ikke kan:D

Kan heller hyle hvis jeg ikke klarer :P nå er jeg hvertfall for trøtt til å begynne med noe jeg ikke kan:D

Den signerer jeg. Gjeeeesp* Nattinatt, snakkes i mrg. :)

Den signerer jeg. Gjeeeesp* Nattinatt, snakkes i mrg. :)
Driver og lager til nå, men vi bør vel bare bestemme oss for et møtested?

åkej, jenter. Da har jeg laget avstemning på tidspunkt for treffet. Har tatt litt forskjellige datoer sånn at minst en av de forhåpentligvis passer for alle. Kryss av for alle du kan, så er det størst mulighet for å få med alle :) Følg linken:

http://doodle.com/ssbx43z9s8kuhpr6

Satte meg på fredag 4.okt og, selv om jeg ikke vet helt enda. Kommer an på om han er tilbake på senvakt når han har jobbhelg. Lørdagen jobber han, og ser ikke for meg å ta alle ungene med..

Oj, den skjønte jeg ikke! :p men så datoer, og kan alle de :)
Skriv inn navnet ditt der det står participants og your name på venstre side, huk av de datoene som passer og trykk save :)

Hej! är en svensk jente som bor i Bergen.... Förstod att februari och januari slår ihop till ett möte ( Har termin 25 jan) jag kommer jättegärna om det går bra :)

Hej! är en svensk jente som bor i Bergen.... Förstod att februari och januari slår ihop till ett möte ( Har termin 25 jan) jag kommer jättegärna om det går bra :)
Du er hjertelig velkommen på treff, Mixxi :)

Sånn, da hadde jeg også registrert meg. Vært en hektisk dag så beklager mitt fraværende. ;) Har ikke planer noen av de oppsatte dagene, men håper vi får i gang den 26 til førstegangs. :)

Har stemt. Kan i utgangspunktet alle dagene, med mindre noe dukker opp med mann eller barn :) Hvor tenker vi? Sentrum eller? Hvor i Bergen hører dere til egentlig?

Har stemt. Kan i utgangspunktet alle dagene, med mindre noe dukker opp med mann eller barn :) Hvor tenker vi? Sentrum eller? Hvor i Bergen hører dere til egentlig?
Treffet blir i sentrum ja, det er vel det enkleste for de fleste. Møtested er ikke bestemt, men kom gjerne med ønsker :)

Back
Topp