Ah, I see. Får bare håpe at en av dem ser dette og syntes synd på meg og sender meg PmNei, desverre. Ellers skulle jeg gjerne gjort det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, I see. Får bare håpe at en av dem ser dette og syntes synd på meg og sender meg PmNei, desverre. Ellers skulle jeg gjerne gjort det![]()
hehe ja..noe i den durenAh, I see. Får bare håpe at en av dem ser dette og syntes synd på meg og sender meg Pm![]()
Ah, I see. Får bare håpe at en av dem ser dette og syntes synd på meg og sender meg Pm![]()
Jeg ble nå lagt til, så jeg regner med at det gikk fint***redigert av moderator***
Så braJeg ble nå lagt til, så jeg regner med at det gikk fint![]()
Kjekt. Mange som kommerTreff på Cafe Opera på onsd kl 12![]()
Okei, jeg får se hva jeg får til selv. Mulig jeg jobber så.Ja det var en del. Jeg skal ikke, har gravidtrening kl 12.30
Vet du om det er planlagt noen treff på kveldstid?Treff på Cafe Opera på onsd kl 12![]()
Nei tror ikke det var det denne gangen. Var noen som etterlyste det, men de som tok initiativet denne gangen var folk som gikk hjemme på dagtid og kjedet segVet du om det er planlagt noen treff på kveldstid?Vanskelig på dagen pga jobb