Bergensjenter?:D

Da slenger jeg ut noen forslag

Fre 29mai kl. 18.00 .

Man 1 juni kl. 18.00

Ons 3 juni kl. 18.00

Hva passer for deg;)?

Fått inntrykk av at kveldstid passer best,så derfor tidspunktet...

Jeg kan formiddager :) er det ikke andre som er sykemeldt og kjeder seg

Okei. Skjønner. Foreslå noen formiddager også da. Jeg kan både på dagtid og ettermiddag/kveld. Jobber turnus. Hadde bare inntrykk av at flest ønket senere på dagen.
Så begge dele kan passe for meg;)

Fre 29mai kl. 18.00 .

Man 1 juni kl. 18.00

Ons 3 juni kl. 18.00

I tillegg til disse datoene på kveldstid som allerede er nevnt...så legger jeg til...

Fre 5juni kl. 12.00 evt. 11.00

Man 8juni kl. 12.00 evt. 11.00

Jeg kan de fleste dager.. litt usikker på turnusen min fremover, da jeg er 50% sykemeldt.. så vet ikke dagene helt før onsdag.. så gir en tilbakemelding da :-)

For min del passer det bare på ettermiddager grunnet fulltidsjobb.

3. juni er en koselig dato, dagen etter (4. juni) blir jeg 23. :)

Jeg er bortreist den 3. juni... Men jeg kan den 5. juni :) Prøver å få endret navnet mitt her inne, men det går ikke. Tips? :)

Okei jenter:)
Så langt er det slik:
Fre 29mai kl. 18.00 1pers
Ons 3 juni kl.18.00 2pers.
Fre 5juni 1pers

For meg er det samme i forhold til nevnte datoer. Jeg tar den datoen som er mest folk,men vi får nå se hvor mange vi blir. Kan evt.komme opp med nye datoer om det blir få.

Okei jenter:)
Så langt er det slik:
Fre 29mai kl. 18.00 1pers
Ons 3 juni kl.18.00 2pers.
Fre 5juni 1pers

For meg er det samme i forhold til nevnte datoer. Jeg tar den datoen som er mest folk,men vi får nå se hvor mange vi blir. Kan evt.komme opp med nye datoer om det blir få.
Jeg kan desverre ingen av disse datoene da mannen er bortreist og vanskelig å få barnepass til tre små midt i leggingen :-)

Jeg kan desverre ingen av disse datoene da mannen er bortreist og vanskelig å få barnepass til tre små midt i leggingen :)
Leit:(
Mulig vi setter opp noen andre og, så langt er det jo ikke mange på noen datoer så:)

Back
Topp