Bergensjenter <3

Jeg syns faktisk at stend ligger godt øde til, men bruker streng tatt bare ca 20 (?) min på å kjøre dit:p
Jeg bor i olsvik.. Er vel fortere nå som knappetunellen er åpent da :yuck:
Stend ligger helt perfekt til, spør du meg. Til tross for at det ligger i Fana -,- :P

Men det er jo så dyyyyrt overalt. Fana eller ikke, så vi må leie til jeg er ferdig med å studere..

Hær e ei nordlandsjente som har bodd utafor bergen i noen år nu Nu venta vi på at første spiren skal kom sæ gjennom di berykta første 12 ukan!

Haha og jeg holder til i norhordaland, langt ute på landet... type det går kun buss her 2 ganger om dagen på hverdager og det er skolebussen ;) Ellers føler jeg meg reint voksen med mine 31 år... sukk... tiden flyr

Hær e ei nordlandsjente som har bodd utafor bergen i noen år nu Nu venta vi på at første spiren skal kom sæ gjennom di berykta første 12 ukan!
Så kjekt! Hvorfor har du flyttet til Bergen? Kjekt at vi er flere innflytta bergensere her :D Gratulerer med første spiren <3

Haha og jeg holder til i norhordaland, langt ute på landet... type det går kun buss her 2 ganger om dagen på hverdager og det er skolebussen ;) Ellers føler jeg meg reint voksen med mine 31 år... sukk... tiden flyr
Hihi! Kjenner til den der enorme busstilgangen etter jeg bodde i Hardanger. Umulig å komme seg noe sted uten bil.
Så mye eldre enn oss andre her inne er du da absolutt ikke ^^,

Jeg flyttet hit fra Gjøvik (mellomlandet ett år i Spania før jeg kom til Hardanger) og så senere Bergen.

Vært litt rundtomkring du me andre ord :P

Fikk du jenta di på KK?
Det stemmer ^^,
Føler egentlig mest tilhørighet til Bergen - Så kommer nok aldri til å flytte herifra..

Ja, jeg fødte vesla på KK på Haukeland i 2012, fødte på den avdelingen for de med risikosvangerskap på grunn av høy bmi og svangerskapsforgiftning.

Det stemmer ^^,
Føler egentlig mest tilhørighet til Bergen - Så kommer nok aldri til å flytte herifra..

Ja, jeg fødte vesla på KK på Haukeland i 2012, fødte på den avdelingen for de med risikosvangerskap på grunn av høy bmi og svangerskapsforgiftning.

Offda! Men gikk det fint med dåkk dær da?

Offda! Men gikk det fint med dåkk dær da?
Ja ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.

Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.

Ja ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.

Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.

Har hørt så masse rart om KK i avisn, så d e godt å hør at nån har positive erfaringa også! :)
Æ e redd før at spira ikke skal klar sæ til januar :(

Har hørt så masse rart om KK i avisn, så d e godt å hør at nån har positive erfaringa også! :)
Æ e redd før at spira ikke skal klar sæ til januar :(
Jeg tror det er viktig å huske at til tross for alt som står i avisen, og på tross av at KK ikke er perfekt, så er det en av Norges største fødeavdelinger. Det blir født over 5000 barn der hvert eneste år. De historiene man får høre er gjerne fæle, men samtidig er de bare en subjektiv opplevelse..

Jeg er også redd for at spiren ikke skal klare seg frem til januar - gleder meg sånn til jeg kan være trygg på at det går fint.. hvor langt er du på vei?

Hei☺

Er utflyttet til Sotra, men bodd i fana for det meste.

Har født 2 barn på KK i 2011 og 2013

Jeg ringte opp da fødselen begynte. Mener å huske at jordmoren min sa at de prioriterer de som hører til der, så hvis det er fullt må du reise til Kk.

Back
Topp