Bergensdamer

Jeg kan!

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Hei igjen. Jeg kan ikke den dagen likevell, mannen må jobbe overtid....

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Da møter ihvertfall jeg opp på Cafe Aura kl 18 imorgen, så håper jeg at jeg ser noen andre desember-jenter der :)

Jeg hadde gledet meg sånn , men mannen ligger på Haukeland med hjerteinfarkt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper vi kan få til flere treff så alle kan være med ?! :)

Å herregud!
Går det bra med han og ikke minst deg?:/

Vi må selvfølgelig få til å treffes senere:)
Ja nå er han i gode hender , vi var på kjæreste tur på color magic i helgen der begynte det og da var jeg super redd og stresset , nå ligger han hvertfall trygt på Haukeland hvor han blir passet godt på og er i gode hender , han skal inn på operasjon i morgen .. Han har hatt det en gang tidligere , han har arvelig høyt kolesterol derfor han får det .. Så vi er jo veldig klar over at dette kan skje . Men sikkelig ekkelt og se han så dårlig :(

Ja nå er han i gode hender , vi var på kjæreste tur på color magic i helgen der begynte det og da var jeg super redd og stresset , nå ligger han hvertfall trygt på Haukeland hvor han blir passet godt på og er i gode hender , han skal inn på operasjon i morgen .. Han har hatt det en gang tidligere , han har arvelig høyt kolesterol derfor han får det .. Så vi er jo veldig klar over at dette kan skje . Men sikkelig ekkelt og se han så dårlig :(

Så forferdelig:/
Men haukeland er ett fantastisk sykehus så han blir nok tatt godt vare på:) riktig god bedring!

Huff da, god bedring til mannen og god klem til deg vi ordner nytt treff snart, kanskje i oktober?!? Da er jeg også med!

Ser jeg er veldig god til å quote jaja... Håper dere som kunne hadde et koselig treff. Hvordan går det med dere mor.til. <3 ??? Tenker på dere!

Ser jeg er veldig god til å quote jaja... Håper dere som kunne hadde et koselig treff. Hvordan går det med dere mor.til. <3 ??? Tenker på dere!
Hei hei :) så koselig og høre , går bra nå , har fått han hjem fra sykehuset og operasjonen gikk bra :) hadde dere andre det kjekt på treff ? Gleder meg til vi kan avtale nytt :)

Vi var 2 som møtte på treffet, og det var kjempekoselig :) Men vi vil jo gjerne ha med flere (helst alle) neste gang! Noen som tar initiativ til å foreslå noen ny dato? Så krysser vi fingre og tær for at mennene er hjemme fra jobb og sykehus slik at vi kan treffes alle mann :D

Hei igjen alle Bergensdamer. Skal vi prøve på nytt treff? Passer det best i ukene eller helgene? Jeg foreslår tirsdag 21. Okt på ettermiddag/kveld eller lørdag 25. Okt på dagtid. Noen som har preferanser, eller allerede vet at de kan/kan ikke?
Hadde vært hyggelig å truffet litt flere av dere :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Back
Topp