Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud!Jeg hadde gledet meg sånn , men mannen ligger på Haukeland med hjerteinfarkt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja nå er han i gode hender , vi var på kjæreste tur på color magic i helgen der begynte det og da var jeg super redd og stresset , nå ligger han hvertfall trygt på Haukeland hvor han blir passet godt på og er i gode hender , han skal inn på operasjon i morgen .. Han har hatt det en gang tidligere , han har arvelig høyt kolesterol derfor han får det .. Så vi er jo veldig klar over at dette kan skje . Men sikkelig ekkelt og se han så dårligÅ herregud!
Går det bra med han og ikke minst deg?:/
Vi må selvfølgelig få til å treffes senere![]()
Så forferdelig:/Ja nå er han i gode hender , vi var på kjæreste tur på color magic i helgen der begynte det og da var jeg super redd og stresset , nå ligger han hvertfall trygt på Haukeland hvor han blir passet godt på og er i gode hender , han skal inn på operasjon i morgen .. Han har hatt det en gang tidligere , han har arvelig høyt kolesterol derfor han får det .. Så vi er jo veldig klar over at dette kan skje . Men sikkelig ekkelt og se han så dårlig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk for detSå forferdelig:/
Men haukeland er ett fantastisk sykehus så han blir nok tatt godt vare påriktig god bedring!
Ja nå er han i gode hender , vi var på kjæreste tur på color magic i helgen der begynte det og da var jeg super redd og stresset , nå ligger han hvertfall trygt på Haukeland hvor han blir passet godt på og er i gode hender , han skal inn på operasjon i morgen .. Han har hatt det en gang tidligere , han har arvelig høyt kolesterol derfor han får det .. Så vi er jo veldig klar over at dette kan skje . Men sikkelig ekkelt og se han så dårlig![]()
Huff da, god bedring til mannen og god klem til deg vi ordner nytt treff snart, kanskje i oktober?!? Da er jeg også med!
Hei heiSer jeg er veldig god til å quote jaja... Håper dere som kunne hadde et koselig treff. Hvordan går det med dere mor.til. <3 ??? Tenker på dere!