Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor i Bergen, har vært hos dr. Steier på tidlig ultralyd, han var kjenpeflink og koselig! Er gynekolog så han kan sakene sine. Kostet 930,- anbefales!
Hei. Noen som skal eller har vært på ultralydklinikken?
Hvor holder han til?
Jeg skal 29/7Jeg skal dit den 28/7har fått de beste anbefalinger fra ei venninne, så gleder meg veldig!
Så bra. Ja jeg likte også henne (Marsha eller noe slikt hun heter)Jeg har vært i uke 9+0 (11+0 idag). Var der også på 3d ul med jenten min i uke 28 i forrige svangerskap. Hun som utfører ul der er helt fantastisk!! Skal definitivt tilbake dit for 3d seinere (om alt går bra)![]()
nope, blir for langt unna i forhold til verftet... ;-)Er det noen av dere damer som har tenkt å gå på gravidyoga?
Leste om et kurs på verftet som visst nok skal være bra forberedelse til fødsel bl.a...
Termin 1 mars, men sniker litt her og!
Bor også i Bergen, Bergen Vest!![]()
jaaa...Vi må få til treff når vi et litt lengre på vei![]()
Hadde vært veldig artig med barsel treff når disse små er kommetjaaa...
hehehe det går raskt ;-)Hadde vært veldig artig med barsel treff når disse små er kommethuff så lenge til det er
Sant dethehehe det går raskt ;-)
bare vent til sommeren er over, og vi har vært på ordinær så er en plutselig kommet halvveis ;-) då er det bare å telle ned ;-)