Bergensdamer- og omeng

Jeg bor i Bergen, har vært hos dr. Steier på tidlig ultralyd, han var kjenpeflink og koselig! Er gynekolog så han kan sakene sine. Kostet 930,- anbefales!

Hei. Noen som skal eller har vært på ultralydklinikken?

Jeg har vært i uke 9+0 (11+0 idag). Var der også på 3d ul med jenten min i uke 28 i forrige svangerskap. Hun som utfører ul der er helt fantastisk!! Skal definitivt tilbake dit for 3d seinere (om alt går bra) :)

Jeg skal dit den 28/7 :-) har fått de beste anbefalinger fra ei venninne, så gleder meg veldig!
Jeg skal 29/7 :)
Var for 3 år siden og var veldig fornøyd da. Har forstått det slik at det er samme dama som er der fremdeles. Sist ble jeg anbefalt den pga henne.

Jeg har vært i uke 9+0 (11+0 idag). Var der også på 3d ul med jenten min i uke 28 i forrige svangerskap. Hun som utfører ul der er helt fantastisk!! Skal definitivt tilbake dit for 3d seinere (om alt går bra) :)
Så bra. Ja jeg likte også henne (Marsha eller noe slikt hun heter)

Er det noen av dere damer som har tenkt å gå på gravidyoga? :)

Leste om et kurs på verftet som visst nok skal være bra forberedelse til fødsel bl.a...

Er det noen av dere damer som har tenkt å gå på gravidyoga? :)

Leste om et kurs på verftet som visst nok skal være bra forberedelse til fødsel bl.a...
nope, blir for langt unna i forhold til verftet... ;-)
men vurderer vann og slyngetrening denne gangen... men må se ann siden jeg starter i ny jobb så får jeg se hva jeg orker og har sjanse til ;-)

Her strekker ikke tiden til så mye med småbarn i hus :p

Termin 1 mars, men sniker litt her og!
Bor også i Bergen, Bergen Vest! :)

Vi må få til treff når vi et litt lengre på vei :)

Hadde vært veldig artig med barsel treff når disse små er kommet :p huff så lenge til det er
hehehe det går raskt ;-)
bare vent til sommeren er over, og vi har vært på ordinær så er en plutselig kommet halvveis ;-) då er det bare å telle ned ;-)

hehehe det går raskt ;-)
bare vent til sommeren er over, og vi har vært på ordinær så er en plutselig kommet halvveis ;-) då er det bare å telle ned ;-)
Sant det :)

Back
Topp