Bergensdamene

Jeg kan være med på tirsdag, men har de ikke en kafé eller noe som er litt mer spennende enn big bite? :p
 
Jeg jobber på tirsdag. Men er med en annen gang om det blir flere treff :) buffé på ikea var ingen dum ide :p
Buffet for gravide er kun en dum ide for de som har buffeten :-D ( var på all you can eat biff restaurant når jeg hadde ekstreme cravings for kjøtt før jul. Tror de gikk med underskudd hihi)
 
Jeg kan være med på tirsdag, men har de ikke en kafé eller noe som er litt mer spennende enn big bite? :p
Tenkte samme tanken, er ikke så lett å sitte å prate på big bite.
De har jo dolly dimples, italiensk, en liten kaffebar utenfor den italienske, bakeren utenfor meny
 
Buffet for gravide er kun en dum ide for de som har buffeten :-D ( var på all you can eat biff restaurant når jeg hadde ekstreme cravings for kjøtt før jul. Tror de gikk med underskudd hihi)
Haha ja, de kan jo ikke tjene mye på en buffé for gravide :p men er ett veldig bare tilbud for se som er gravid ;) Kanskje jeg skal holde meg unna, er det god mat kan jeg spise til jeg sprekker. Haha
 
Haha ja, de kan jo ikke tjene mye på en buffé for gravide :p men er ett veldig bare tilbud for se som er gravid ;) Kanskje jeg skal holde meg unna, er det god mat kan jeg spise til jeg sprekker. Haha
Ingen fare, frokostbuffeten stenger kl 11 så bare ikke sprekk før da :D:dead:
 
Er ikke alle som ønsker å komme ut med fullt navn før man har truffet folk, og siden alle gjerne ikke kommer på første treff kan det være nok til at noen ikke vil inn dit. Så vi får heller følge litt med her, abboner på tråden feks så får du opp meldinger når det er innlegg. Tenkte lage en tråd med info om treff når vi bare er enige om sted.
 
Jeg kan være med på tirsdag, men har de ikke en kafé eller noe som er litt mer spennende enn big bite? :p
Bare jeg som har fått dilla på big bite :p å sitte en annen plass er jeg lett med på så lenge jeg får en big bite med meg hjem ;) :p
 
Bare jeg som har fått dilla på big bite :p å sitte en annen plass er jeg lett med på så lenge jeg får en big bite med meg hjem ;) :p
Når er du ferdig med timen din tirs da? Dvs, når rekker du til vestkanten?
 
Har time halv ti. Spørs litt på venting når jeg er ferdig
Ca senest? Bare greit å ha en tid så kan du jo gi et pip om det blir litt forsinkelse. Er nok å gjøre med butikker rundtom ;-)
 
Ca senest? Bare greit å ha en tid så kan du jo gi et pip om det blir litt forsinkelse. Er nok å gjøre med butikker rundtom ;-)
Halv elleve tenker jeg. Han pleier heldigvis å være ganske presis ;)
 
Back
Topp