Bergensdamene

Prøve en ettermiddag/ kveld neste uke da :)
 
For min del kunne det passet bedre uken etter, men vi kan se an stemningen her ;)
Jatakk begge deler?:) om jeg ikke er på jobb, tar jeg gjerne flere treff jeg :)
 
Jeg har fri 2 dager neste uke, (torsdag og fredag) så er gjerne med om dere skal en av de dagene :p men for meg passer det best med dag tid :p
 
Stemmer for torsdag :)
 
Skal vi ta treff i byn eller i en av bydelene? Jeg har bil så ikke så avhengig av at det går busser alle veier. ( kan også evt plukke opp noen på veien om det trengs)
 
Da er jeg sykemeldt 100 prosent videre så kan alltids få til en dag :) kan fint komme meg til sentrum :)
 
Torsdag formiddag i byn da?
Vet mange bruker den kafeen oppe i galleriet til treff. Evt egon? Andre plasser dere tenker?
 
Eller var det kveld folket ville? Ammetåken er satt inn gitt
 
Denne torsdag eller neste? Denne torsdagen må jeg i møte på jobb. Yey! :p
 
Tenkte imorgen.
 
Da får jeg heller hoppe på neste ;)
 
Ble ikke noe så prøver igjen. Tirsdag 15 mars?
 
Har fysio time halv ti, men etter det er jeg ledig :) om det ikke blir så mange kan vi kanskje møtes på vestkanten?
 
Halv 11-11 tiden på vestkanten er jeg med på. Så kan vi heller ta treff et annet sted neste gang (sulte gravide på frokostbuffet hos ikea feks :-D )
 
Halv 11-11 tiden på vestkanten er jeg med på. Så kan vi heller ta treff et annet sted neste gang (sulte gravide på frokostbuffet hos ikea feks :-D )
Høres ikke dumt ut ;) big bite på tirsdag i allefall :p
 
Jeg jobber på tirsdag. Men er med en annen gang om det blir flere treff :) buffé på ikea var ingen dum ide :p
 
Back
Topp