Bergensdamene

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hvordan er det med treff og slikt. Er det noe som noen har diskutert eller skal ha? Vet ikke hva som skjer på hemmelig forum da jeg ikke har vært medlem lenge nok enda ;)
 
Tanken har vært luftet ja, jeg er med! Har bare lagt det litt fra meg mens jeg har vært syk.
 
Tanken har vært luftet ja, jeg er med! Har bare lagt det litt fra meg mens jeg har vært syk.
Okey :) hvis flere har lyst hadde det vært kjekt synes jeg :) man faller ofte litt utfor i vennekretsen føler jeg når man ikke får barn rundt samme tid ;)
 
Blir fort sånn ja. Følte meg litt utenfor sist da ingen av bestevenninne mine var klare for tanken på barn engang. Nå ser det ut til at hele venninnegjengen blir 2016 mammaer. :)
Men uansett kjekt å treffe noen med termin ca samtidig.
Vi endte med en gjeng på ca 16 herfra sist, alltid noen som ville treffes og trille tur eller spise Lunch. Veldig kjekt
 
Blir fort sånn ja. Følte meg litt utenfor sist da ingen av bestevenninne mine var klare for tanken på barn engang. Nå ser det ut til at hele venninnegjengen blir 2016 mammaer. :)
Men uansett kjekt å treffe noen med termin ca samtidig.
Vi endte med en gjeng på ca 16 herfra sist, alltid noen som ville treffes og trille tur eller spise Lunch. Veldig kjekt
Har ikke vært så flink å komme meg ut siden jeg også har vært syk så kom til å tenke på at det er på tide og kjekt med noen som har nærmt termin som du sier :)
 
Har ikke vært så flink å komme meg ut siden jeg også har vært syk så kom til å tenke på at det er på tide og kjekt med noen som har nærmt termin som du sier :)
Men da syns jeg vi skal få til noe snart. Hvor holder du til? Nærheten av vestkanten her.
 
Askøy her :)
 
Åh, jeg vil gjerne også være med :) Går fortsatt 80% sykemeldt så hadde vært kjekt å faktisk treffe litt folk i ny og ne. ;)
 
Foreløpig sentrum, men flytter til mathopen om 3 ukers tid. :)
Da nærmer du deg jo oss jo :D
Hva sier dere til et treff neste uke da? :) Jeg har ikke så mye jobb da, kun mandag enn så lenge, så er åpent for de fleste tidspunkt (tror gubben jobber tidlig så er ikke noe problem på kvelden heller)
 
Litt usikker på hvilke dager jeg skal jobbe, men får beskjed om det før helgen så da kan jeg jo gi en lyd :)
 
Da har vi en plan! :D
 
Da nærmer du deg jo oss jo :D
Hva sier dere til et treff neste uke da? :) Jeg har ikke så mye jobb da, kun mandag enn så lenge, så er åpent for de fleste tidspunkt (tror gubben jobber tidlig så er ikke noe problem på kvelden heller)
Ja det var artig at vi blir så nært hverandre. :) Jeg har foreløpig de fleste dager åpen neste uke.
 
Back
Topp