Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma050308
Hadde vært gøy å treffe dere andre prøvere fra Bergen, men den datoen er vi på ferie. Så får heller være med en annen gang. Kos dere!!!
ORIGINAL: Ivara
ORIGINAL: mklu83
Dytter opp..... [:D]
Når på dagen dere tenker å ha det... Ser nå at jeg har seinvakt lørdagen... [:(][:(]
Begynner på jobb kl 1500...
da må vi ha det før kl 15.00 ihvertfall! *bestemme* [8D][:D]
ORIGINAL: Dunn
Jeg vet enda ikke om vi er her, men er vi så er vi med.
Bra steder er Zupperia, Augustin.. om vi skal inn med vogn ihvertfall. Kl. 12 er supert tidspunkt. [:)]
ORIGINAL: mamma050308
Midt i ferien!!!!!!!! Skulle gjerne vært med og blitt kjent med dere andre fra Bergen. Kjenner ingen andre som har assistert her.
ORIGINAL: VilSåGjerne
Jeg vet enda ikke om vi er her, men er vi så er vi med.
Bra steder er Zupperia, Augustin.. om vi skal inn med vogn ihvertfall. Kl. 12 er supert tidspunkt. [:)]
henne e zupperia?????????[8D][:)]
vi kan godt ta det kl 12 ja,passer helt fint for oss værtfall[:D]
Søren, fikk ikke opp bilde vilsågjerne.
Ligger i en side gate av Olav Kyrresgate. Midt i byen.
eg e helt blåst på gate navn i byn altså hahahahahahahaha[:D]ikke le men e d der med hotell norge???
olav kyrresgate..............hmmmmmmmmmmmmmmmm
eg e helt blåst på gate navn i byn altså hahahahahahahaha[:D]ikke le men e d der med hotell norge???
Jeg ler ikke........... [8D][:D]
Du vet hvor Olav Kyrrest gate er?????? Det ligger liksom litt forbi hotell Norge.

ORIGINAL: Ivara
Jeg ler ikke........... [8D][:D]
Du vet hvor Olav Kyrrest gate er?????? Det ligger liksom litt forbi hotell Norge.
*vet ingen ting*
Men jeg går dit jeg får veibeskrivelse til jeg [:D]

Nå måtte jeg le Vilsågjerne [:D] Vet du ikke hvor Olav Kyrres gate er????? (Hvem av oss er Bergenseren mon tro?????)
Olav Kyrresgate er der alle bussene går fra [:D] Mellom galleriet og telegrafen? Vi er nok dessverre ikke hjemme. Vi er gjerne med på treff i August da.