*** Bergens Treff nr 1.***

Miss og Ivara: Bergen er en liten storby. Lett å finne frem [:D] 

ORIGINAL: mamma050308

Hadde vært gøy å treffe dere andre prøvere fra Bergen, men den datoen er vi på ferie. Så får heller være med en annen gang. Kos dere!!!

det var dumt[&:]

men ikke vær lei deg,vi skal ha ett treff etter sommeren også. vi tok no ett treff midt i juli fordi ivara kommer til bergen og eg har såååååååååååååå lyst til å treffe henne[:D]

men som sakt,vi skal ha flere treff[:D]

ååååååååååååååååååååååå opp igjen[:)]

Dytter opp..... [:D]

Når på dagen dere tenker å ha det... Ser nå at jeg har seinvakt lørdagen... [:(][:(]
Begynner på jobb kl 1500...

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: mklu83

Dytter opp..... [:D]

Når på dagen dere tenker å ha det... Ser nå at jeg har seinvakt lørdagen... [:(][:(]
Begynner på jobb kl 1500...

da må vi ha det før kl 15.00 ihvertfall! *bestemme* [8D][:D]

JEPP,ivara bestemmer[:D]

vi må jo få flest mulig me oss[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OPP[:D]

no nærmer det seg treff jenter............

noen andre som vil og kan være med?????????? heng dere på jenter[:D]

men vi bør vel snart avtale sted og klokkeslett[:)]

noen ideer????

Jeg vet enda ikke om vi er her, men er vi så er vi med.

Bra steder er Zupperia, Augustin.. om vi skal inn med vogn ihvertfall. Kl. 12 er supert tidspunkt. [:)]

ORIGINAL: Dunn

Bra steder er Zupperia, Augustin.. om vi skal inn med vogn ihvertfall. Kl. 12 er supert tidspunkt. [:)]

henne e zupperia?????????[8D][:)]

vi kan godt ta det kl 12 ja,passer helt fint for oss værtfall[:D]

ORIGINAL: mamma050308

Midt i ferien!!!!!!!! Skulle gjerne vært med og blitt kjent med dere andre fra Bergen. Kjenner ingen andre som har assistert her.

som eg har skrevet her en plass så tok vi det no siden ivara kommer til bergen den helgen, men siden det er midt i ferien så må vi ta ett nytt treff i august eller noe sånt, så andre kan være med også[:D]så ikke vær lei deg, det blir flere treff[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

henne e zupperia?????????[8D][:)]

vi kan godt ta det kl 12 ja,passer helt fint for oss værtfall[:D]

Ehh.. jeg vet hvor det er, men vanskelig å forklare [8D]

Der [8D]

Søren, fikk ikke opp bilde vilsågjerne.

Ligger i en side gate av Olav Kyrresgate. Midt i byen.

eg e helt blåst på gate navn i byn altså hahahahahahahaha[:D]ikke le men e d der med hotell norge???
 olav kyrresgate..............hmmmmmmmmmmmmmmmm

eg e helt blåst på gate navn i byn altså hahahahahahahaha[:D]ikke le men e d der med hotell norge???

Jeg ler ikke........... [8D][:D]

Du vet hvor Olav Kyrrest gate er?????? Det ligger liksom litt forbi hotell Norge.

Du vet hvor Olav Kyrrest gate er?????? Det ligger liksom litt forbi hotell Norge.

opp mot galleriet eller andre veien?????????????????

du??????????????????????????

vi møtes ved den blå stein hahahahahahaha

ORIGINAL: Ivara

*vet ingen ting*
Men jeg går dit jeg får veibeskrivelse til jeg [:D]

den skal ikke eg lage te deg værtfall

Nå måtte jeg le Vilsågjerne [:D] Vet du ikke hvor Olav Kyrres gate er????? (Hvem av oss er Bergenseren mon tro?????)

Olav Kyrresgate er der alle bussene går fra [:D] Mellom galleriet og telegrafen? Vi er nok dessverre ikke hjemme. Vi er gjerne med på treff i August da.

Nå måtte jeg le Vilsågjerne [:D] Vet du ikke hvor Olav Kyrres gate er????? (Hvem av oss er Bergenseren mon tro?????)

Olav Kyrresgate er der alle bussene går fra [:D] Mellom galleriet og telegrafen? Vi er nok dessverre ikke hjemme. Vi er gjerne med på treff i August da.

tenkte ned mot hotell norge eg hihi[:D]så var ikke langt vekke.

skikkelig dumt du ikke kunne være med,men vi skal jo ha nytt treff vi [:D]

men ivara: skal vi bestemme oss for to plasser og se været ann då?en uteplass og en inne plass????

men e jo kanksje best å være inne vist d e mange barn som skal være med...........[8|]

En godnyhet! Vi er nok hjemme igjen... [:D] Trodde at det var en onsdag jeg... (Lover ingenting da...)

Om vi er inne eller ute er det samme for oss. Men Eirik er jo blitt så stor at det går greit å være ute om det er greit vær. Ellers er Augustin fin for barnevogner. (Der vi alltid har treff på desember forumet)

Jenter, kan være at eg må avlyse[8|] har ei hektisk veke bak meg når den helga kommer..[&o]

Kjøretimer, teori, langkjøring og 70-årsdag.. Ja. Men dersom eg er up to it, så vil eg så klart prøve å få tatt meg en tur[:D] Men kjenner på meg at eg blir så innihampen sliten for fort tida..[8|] lite gøy, for eg prøver liksom å tyne meg mer og mer etterkvart.. Men får jo igjen for det dagene "derpå"...[&o][:-]

Back
Topp