Bergen - termin mars 2015 - Kontakt?

Vil gjerne komme i kontakt med andre gravide i Bergen jeg også :). Har termin midt i mars. Et treff høres kjekt ut :)
 
Skal vi sette en dato? :)
For meg passer det best en lørdag eller søndag, da det går i ett med jobb og småbarn i ukedagene :)
 
Helger er nok best for de fleste :p
 
Skal vi si søndag ettermiddag den 19 oktober?? Dette viss det er stemning for helg.
Ellers foreslår jeg fredag ettermiddag den 17 oktober, hvis det er mest stemning for ukedag
Da er høstferien og over

Fint om dere gir en tilbakemelding, så kan jeg fixe sted og bord:)
Er noen uker til, men gud hvor fort tiden går.....;)
 
Vanskelig å vite hundre prosent om jeg har mulighet såpass langt frem i tid, men sånn generelt er helg best for min del også. :)
 
Nei fader.. Det er jeg ikke. Så nå nettopp at vi skal ha familiedag med jobben den søndagen.

Kan evt før kl15 ? :)
 
Dytter denne oppover slik at vi kan få noen flere tilbakemeldinger. Er fortsatt en stund til, men dagene flyr avgårde
 
Stoppet denne tråden opp? Synd hvis vi ikke får til et møte. Er søndag 19 fortsatt bra for folk? F.eks i 13 tiden? Hva med å bestemme sted og tid i sentrun og bestille bord til lunsj/kaffe?
 
Hei, er på ferie, så har ikke fått vært innom.
Dag vi avtalte er 19 oktober, jeg bestiller bord på Jacob Aall på torsdag. Ser ut som at det passer for flest kl 12, se tidligere forslag for klokkeslett.

Dytter denne opp, slik at alle får svart
 
Ser det er planlagt for møte kommende søndag...? Tar dere med barn? :)
Jeg tar ikke med min noe rastløse treåring i hvert fall. Jeg suger til meg de uforstyrrede kafé/restaurant-måltidene jeg kan få mens det varer.
Men andre må gjerne ha med barn for min del, altså, så lenge jeg slipper å passe på dem. ;)
 
OK, nei kunne egentlig tenkt meg og gått uten treåringen jeg og, blir litt forstyrrende :p men spørs om det går denne søndagen, pappaen er mye ute og reiser for tiden, så har ikke pass. Mulig jeg må stå over denne gangen da, og heller være med neste gang...:(
 
Nei, kom for all del! Bare fordi jeg ikke gidder å ha med min, utelukker jo ikke det at din kan være med!
 
OK, nei kunne egentlig tenkt meg og gått uten treåringen jeg og, blir litt forstyrrende :p men spørs om det går denne søndagen, pappaen er mye ute og reiser for tiden, så har ikke pass. Mulig jeg må stå over denne gangen da, og heller være med neste gang...:(
Og innlegget over var så klart svar på dette. :)
 
Back
Topp