Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er medHadde vært superkoselig å treffe dere..men idag passer dessverre ikke for min del heller Men hva m å lage en Facebook gr? Synes detter lettere å avtale ting sammen der Noen som er med?
Ja jeg ogJeg er med
Hehe vi har vel ikke funnet ut hvordan vi skal finne hverandre men vet ikke om jeg tør å spørre ukjente mennesker med store mager om det er de jeg skal treffeHei jenter
Jeg blir ca 5-10 min forsinket i dag. Beklager! Finner jeg dere der?
Hei jenter
Jeg blir ca 5-10 min forsinket i dag. Beklager! Finner jeg dere der?
Hehe vi har vel ikke funnet ut hvordan vi skal finne hverandre men vet ikke om jeg tør å spørre ukjente mennesker med store mager om det er de jeg skal treffe
Haha den er grei stor mage og grå kåpe herHehe, eg har turkis/rosa bergansjakke på og en stor mage
Har opprettet en gruppe på Facebook men kan kun legge til venner
Ikke siden jeg gjor den hemmelig, tenkte kanskje de fleste helst ikke ville ha det offisielt men jeg vet ikke hva folk tenker om det?Finner vi ikke gruppen utenom deg da?
Ikke siden jeg gjor den hemmelig, tenkte kanskje de fleste helst ikke ville ha det offisielt men jeg vet ikke hva folk tenker om det?
Det hadde vært koselig kjekt for de små å treffe andre småHeisann dere. Jeg hadde ikke anledning til å være med forrige gang det var treff, men hadde vært gøy å få til et nytt treff snart?!