Bergen og omegn?

Passer det for dere å møtes i Åsane på mandag i 12-tiden? tenkte kanskje at vi kunne møtes på horisont: Egon, eller en av de andre kafeene der? Men er åpen for andre forslag :)
 
Vil helst treffes i byen. Busser hele veien, og å ta buss fra Milde til Åsane tar fort halvannen time. Om ikke mer med venting o.l, men om dere er mange som syntes det er greit å treffes der kan jeg vente til neste gang!
 
Skulle gjerne vært med på treff, men har for kraftig bekkenløsning til å komme meg noen steder :(
 
Håpte å slippe å gå så mye.. Derfor jeg tenkte utenfor sentrum.. Lettere med parkering :p men alle har jo ikke bil, så skjønner det blir vanskelig for noen .. Kom med forslag til møtested da, så ser vi hvor det passer for de fleste :)
 
For meg er det helt det samme hvor. Har ikke bodd i Bergen pp 10 år, så hvor vi treffes må jeg nesten la noen andre bestemme. Men jeg er med på nesten hvor som helst i byen :)
 
Hva med Egon kjøttbasaren, eller starbucks som ligger i etasjen over? :) har veldig lyst til å være med, men har fremdeles en uke igjen i jobb :) så dagtid blir litt vanskelig for meg :) men det blir kanskje flere treff?? :)
 
Hva med Egon kjøttbasaren, eller starbucks som ligger i etasjen over? :) har veldig lyst til å være med, men har fremdeles en uke igjen i jobb :) så dagtid blir litt vanskelig for meg :) men det blir kanskje flere treff?? :)

Ja, høres greit ut :) når er du ferdig på jobb da? Kan jo kanskje prøve å få til på ettermiddag..
 
Haha onsdag er jeg sein igjen, ;) men torsdag er jeg ferdig klokken 3 :) kan alle på torsdag?
 
Back
Topp