Bergen/Hordaland-mammaer

Det gjør de nok. Men kommer an på korti du går. Jeg skal i uke 7 og da er det ikke stort de kan se. Er vel hjerteslag og lengden på fosteret mener eg. I uke 12 ser de etter mye mer. Hadde jeg ikke hatt en ma tidligere så hadde eg bestilt i uke 13-14 da kan de nemlig se kjønnet også hvis man er heldig

Jeg bor nærme sentrum! Skal på tidlig UL på Ultralydklinikken på Minde 7.7! Hørt mye bra om den! Var i Oslo på Majorstuaklinikken sist!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bumper denne sånn at dere som ikke er på skjult ennå kan få fingen ut og bli med i den superhemmelige bergenstråden der inne! ;)

Heihei :) sniker litt fra januar 2015, er ikke så mange fra Hordaland der, og tenkte det kunne være kjekt å bli kjent med noen nærheten :)
Jeg har vært inne og sneket på dere på januar siden jeg har termin i begynnelsen av feb, og kan risikere å få en januarbaby. Har også lagt merke til at det er veldig få bergensere/hordalendinger der, så da er det bra at du sniker litt her:)

Når har du termin?

Fra mobil.

Jeg har vært inne og sneket på dere på januar siden jeg har termin i begynnelsen av feb, og kan risikere å få en januarbaby. Har også lagt merke til at det er veldig få bergensere/hordalendinger der, så da er det bra at du sniker litt her:)

Når har du termin?

Fra mobil.

Hadde 19. Januar, men fikk ny 24. Januar på ultralyd. Tar det litt med en klype salt frem til ordinær ul :p

Jaa jeg bor i Bergen vest

Heihei :) sniker litt fra januar 2015, er ikke så mange fra Hordaland der, og tenkte det kunne være kjekt å bli kjent med noen nærheten :)

What she said! ;) Er også fra Hordaland og januar.. ;-) termin rundt 23. Januar..:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Bor i Sogn og fjordane nå, men bi flytter til Bergen nå etterhvert :D

Eg har fått tilgang for ei god stund sia, men finner den ikkje eg :( finner ikkje nåken av dei sjulte foruma!Skjønner ingenting! Hehe :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Eg har fått tilgang for ei god stund sia, men finner den ikkje eg :( finner ikkje nåken av dei sjulte foruma!Skjønner ingenting! Hehe :)

♡ Termin 6. Februar ♡
Den ligger helt på toppen, under dagbøker og bilder.

Fra mobil.

Hvor gamle er dere ? :)

Bergen. Terminkalkulatorene er forskjellig en 22. Og en 24. Februar

Back
Topp