Berg og dalbane dette her...

Uff :-( Sender deg en stor klem.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk for omtanke alle sammen, det varmer... Kjipt å sitte blant energiske barn og egentlig ikke ha det så bra, men samtidig veldig takknemlig for det jeg har.

Gynekologen sa vi skulle vente til etter 1. mens med å prøve igjen. Er dette kun for at det skal være enklere å beregne termin, eller er det andre grunner til dette? Noen som vet?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk for omtanke alle sammen, det varmer... Kjipt å sitte blant energiske barn og egentlig ikke ha det så bra, men samtidig veldig takknemlig for det jeg har.

Gynekologen sa vi skulle vente til etter 1. mens med å prøve igjen. Er dette kun for at det skal være enklere å beregne termin, eller er det andre grunner til dette? Noen som vet?

Mest sannsynlig det, ja. Hvis alt kommer ut av seg selv så trodde jeg ikke dere måtte vente, men hvis man må ha utskraping har jeg hørt en helst skal vente fordi slimhinnen må opparbeide seg igjen.

❤️Februar 2015❤️

Dette var veldig trist å lese. Ta vare på hverandre!

Sent from my iPhone using BV Forum

D anbefales for at kroppen skal få komme tilbake til normalen. Men kjenner mange som har hoppa rett i d og fått friske barn.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Legene gir ulike råd. Min lege sa vi ikke trengte å vente. Jeg ble gravid tre syklusser på rad, mista de to første sist vi prøvde å få barn.

Eg fikk starte med en gang etter SA. Det var før reglene var å vente men noen holder nok på det enda. Ble gravid mars og fikk SA og ble gravid igjen i mai.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp