Håper du fikk gode nyheter hos spesialisten, og at det bare var uskyldig spotting.
Hun skrev lenger oppe at d ikke gikk veien dessverre.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk gode nyheter hos spesialisten, og at det bare var uskyldig spotting.
Mest sannsynlig det, ja. Hvis alt kommer ut av seg selv så trodde jeg ikke dere måtte vente, men hvis man må ha utskraping har jeg hørt en helst skal vente fordi slimhinnen må opparbeide seg igjen.Takk for omtanke alle sammen, det varmer... Kjipt å sitte blant energiske barn og egentlig ikke ha det så bra, men samtidig veldig takknemlig for det jeg har.
Gynekologen sa vi skulle vente til etter 1. mens med å prøve igjen. Er dette kun for at det skal være enklere å beregne termin, eller er det andre grunner til dette? Noen som vet?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Takk for omtanke alle sammen, det varmer... Kjipt å sitte blant energiske barn og egentlig ikke ha det så bra, men samtidig veldig takknemlig for det jeg har.
Gynekologen sa vi skulle vente til etter 1. mens med å prøve igjen. Er dette kun for at det skal være enklere å beregne termin, eller er det andre grunner til dette? Noen som vet?
Eg fikk starte med en gang etter SA. Det var før reglene var å vente men noen holder nok på det enda. Ble gravid mars og fikk SA og ble gravid igjen i mai.Takk for omtanke alle sammen, det varmer... Kjipt å sitte blant energiske barn og egentlig ikke ha det så bra, men samtidig veldig takknemlig for det jeg har.