Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HeDa
kommer sikkert til å forbli høye og sikkert ennå høyere også.Vi skal ribbes for penger.Snart så man ikke har råd til å reise til jobb om dette fortsetter i riktig retning.Så en artikkel her hvor de spådde priser oppmot 28 kr literen.men håper virkelig ikke det skjer.
ORIGINAL: MorTil2Gull
kommer sikkert til å forbli høye og sikkert ennå høyere også.Vi skal ribbes for penger.Snart så man ikke har råd til å reise til jobb om dette fortsetter i riktig retning.Så en artikkel her hvor de spådde priser oppmot 28 kr literen.men håper virkelig ikke det skjer.
DA skal sykkelen finpusses og tas i bruk.. Det kan da umulig gå an?!
ORIGINAL: Moo
Bruk sykkel eller reis kollektivt [:)]
hvorrdan skal man klare det når det IKKE går kollektivt? bhg åpner 7,jeg begynner på jobb halv 8.har 20 min.reiseveg så sykkel er og uaktuelt. Politikerne ser ikke lenger enn by-grensa virker det som. Og 60% av det vi betaler i bensiin/diesel er AVGIFT
ORIGINAL: FancyPants
En av de viktigste årsakene til de høye bensinprisene er jo urolighetene i Libya og andre land som produserer olje. De landene "står stille", noe som igjen gjør at olje ikke pumpes opp. Det er gunstig for AS Norge, men ikke for forbrukerne.
Kan lese mer om det her:
http://www.studentnytt.no/joomla/finans/123-norge-tjener-pa-uro-i-midt-osten
ORIGINAL: Bøddi Hålli
ORIGINAL: hissigproppen
Det er jo ikke regjeringen i Norge som er problemet nå...
Mer diktatoren i Libya [;)] hehe.
Ja, det skjønner jeg. Men tidligere når bensinprisene har steget, så er jo målet til regjeringa å få flest mulig til å bli miljøvennlige.
ORIGINAL: Oline V2
ORIGINAL: Bøddi Hålli
ORIGINAL: hissigproppen
Det er jo ikke regjeringen i Norge som er problemet nå...
Mer diktatoren i Libya [;)] hehe.
Ja, det skjønner jeg. Men tidligere når bensinprisene har steget, så er jo målet til regjeringa å få flest mulig til å bli miljøvennlige.
Og å melke enda mer utav de som faktisk MÅ kjøre til jobben...