Bens mamma

Kanutten80

Gift med forumet
Lykketil med uttak i morgen.
Hadde vært koselig om du holdt oss oppdatert.
Tvi tvi

Lykke til. [:)]

Hei! Så koselig m egen tråd[:)]

Da sitter jeg på pasienthotellet og slapper av litt etter uttaket. Må vel snart sjekke ut, men orker ikke stresse.
Sambo var den første som måtte t pers og vi fikk se svømmerne på skjerm.. det var mange og stor bevegelse. Så kjempebra ut sa de!
Jeg tok mine smertestillende i morres på fastende mage, og var nesten helt kake med det samme. Fikk morfin intravenøst og klargjort for uttak.
De fikk jammen med ut 20(!) egg. Og inngrepet var ikke vondt i det hele tatt. Kilte litt under uttak på den første siden og merka bare litt mer på den andre siden. Så også alt på skjerm. Det eneste jeg syntes var ubehagelig var når de sprøyta inn saltvann før morfinen.. det svei i arma!

Men siden jeg fikk ut så mange egg så måtte de ta en blodprøve for å sjekke hormonverdiene for fare for overstimulering. Er de for høye så blir det ikke innsetting på lørdag. Dette forklarte de med at jeg da vil bli meget dårlig i svangerskapet evt.
Litt deprimerende å måtte vente halvanna t to mnd for innsetting, men prøver å fokusere positivt.
Får en tlf i ettermiddag om dette.
Krysser for at verdiene er lave nok til innsetting lørdag!

Jøsses, 20 egg!!

Trodde nesten ikke det gikk an, jeg[;)]

Flott med supersperm hos mannen da - hørtes artig ut å se dem og[:D]

Håper verdiene dine er fine, og at du får innsett til lørdag[:)]

20 egg, ennå en superruger.. [:D]

Håper på mange befruktede egg, og ingen overstimulering hos deg.. Sånn at det blir innsett på lørdag..

Krysser alt for dere..

Såpass ja, det var mange egg!! Såbra at du ikke hadde vondt[:)]

Håper virkelig ikke at du blir overstimulert slik at det blir innsett på lørdag!! Krysser fingre og tær for det[:)]

Lykke til[:)]

OJ 20 EGG! Helt utrolig.
Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet.
Drikk MASSE vann med tanke på overstimulering.

Krysser fingrene for at det blir innsetting på lørdag!!!

Tvi tvi

Superflott Bens mamma[:D][:D]

Jeg ble så glad når jeg fikk sms'n om at d blir innsett lørdag oxoDette skal det bli barn av[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Jeg ble så glad når jeg fikk sms'n om at d blir innsett lørdag oxoDette skal det bli barn av[;)]

Har hun fått svar på prøvene om overstimulering.. Så bra.. [:D] Dette skal nok gå veien!

ORIGINAL: mklu83

ORIGINAL: ~~Laila~~

Har hun fått svar på prøvene om overstimulering.. Så bra.. [:D] Dette skal nok gå veien!

ja hun har det[:D]jeg ble så glad for at hun slapp å utsette ruginga

Gratulerer med 20 egg ut og at du får satt inn egg allerde på lørdag![:)] Lykke til med telefonen i morra om hvor mange egg som er befruktet. Krysser fingrene for at du får mange bra egg som kan brukes[:)]

ORIGINAL: mklu83

20 egg, ennå en superruger.. [:D]

Håper på mange befruktede egg, og ingen overstimulering hos deg.. Sånn at det blir innsett på lørdag..

Krysser alt for dere..

Signerer.

Takk jenter!

Er endelig kommet hjem.. er kaputt og lever litt på paracet for å holde smertene i sjakk. Merka det godt når smertestillende gikk ut for å si d sånn..
Ble så utrolig glad da jeg fikk tlf om at vi får innsett på lørdag om det blir noe av egga da. Håper virkelig! XXXXXX

I morgen skal jeg ta en hviledag hjemme før vi lørdag morgen kjører til St. Olavs igjen. Er 3,5 time hver vei så blir sliten av kjøringa å.
Har time 1210, så får ihvertfall stått opp til noenlunde normal tid.

Slapp godt av snuppa,jeg hadde oxo smerter en stund etterpå.krysser fingrene for mange befrukta egg

Har en del smerter i dag også (innimellom ganske sterke) og magen e som en ballong.. men d e vel normalt.
Venter i spenning på tlf nå.. tror de sa de kom til å ringe mellom kl 13-15 en gang.

ORIGINAL: ElinR

ååå så spennende[:)][:)] er forferdig nervepirrende når man venter på en slik tlf men d går nok bra serru[;)]

ja jeg hadde ganske vondt i en uke etter uttaket. fikk ut 16 egg. 

16 egg er jo også bra da! Mange som klarte seg?

Da ringte en sykepleier.. 17 av de 20 egga viser tegn til befruktning, så endelig svar får vi i morgen. [:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Bens mamma

Da ringte en sykepleier.. 17 av de 20 egga viser tegn til befruktning, så endelig svar får vi i morgen. [:)]

oj d var kjempebra da[:D][:D][:D][:D]

sign[:D]

Supert resultat det der[:)][:)][:)] Masse lykke til med kjøreturen i morgen og med innsett[:)]

Takk!
Men jeg lurer på.. hvor dårlig kan man være for at evt innsett blir avlyst?
Jeg har meget vondt i magen.. er kvalm og slapp her jeg sitter. Ikke tatt paracet siden i morres, men sykepleieren jeg snakka med på tlf i dag sa at d e almenntilstanden som bestemmer om d blir innsetting..[8|]

Back
Topp