Bens mamma

Oj, sann. Det er jo helt utrolig bra at så mange er blitt befruktet.

Når det gjelder smertene dine også at du er så hoven i magen, så høres ikke det så bra ut. Krysser fingrene for at du blir bedre og får satt inn egg. Jeg var litt overstimulert når jeg satt inn egg i 2007, jeg hadde hoven mage og mye smerter og cyster. Jeg fikk inn egg, men det var på nippet til at legen ikke gjore det. Jeg ble gravid, så smertene varte i mange uker. Det er ofte sånn at man får mer smerter om man er overstimulert og blir gravid.

DRIKK MASSE VANN!!!

Krysser fingrer og tær for deg!!!

Jeg tok blodprøve i går for å sjekke hormonverdier og ifølge den så kan jeg få innsett.
Så satser å håper på at d bedrer seg til i morgen.
Jeg drikker vann i lassevis...går på do hele tiden![:)]

Lykke til i morgen [:)]

Det er bra. Da ordner det seg nok. Ille spennende å høre fra deg i morgen!!!
Lykketil!!!!

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg tok blodprøve i går for å sjekke hormonverdier og ifølge den så kan jeg få innsett.
Så satser å håper på at d bedrer seg til i morgen.
Jeg drikker vann i lassevis...går på do hele tiden![:)]

Hei
Hvordan har det gått i dag?
Håper du har blitt ruger!!!

Håper det gikk bra på innsett i dag?? Og at du fikk en del egg på frys siden du hadde så mange! Masse lykke til som rugar! [:)]  

Da er jeg RUGER!!! Å jeg har jammen med 10 egg på frys.. d var nesten rekord på St. Olavs mente de..[:D]

Grattis som ruger snuppa[:D]
så fantastisk med 10 på frys,kan jo bli en hel bataljon t søskenflokk det[8D][;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

så fantastisk med 10 på frys,kan jo bli en hel bataljon t søskenflokk det[8D][;)]

sign denne

Masse lykke til...

Gratulerer så mye som ruger og med 10 egg på frys[:)] Bedere enn dette kan man vel ikke få det[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer så mye som ruger og med 10 egg på frys[:)] Bedere enn dette kan man vel ikke få det[:)]

Signerer denne!!!

Helt utrolig!

Lykketil:o)

Back
Topp