Noen som har en god en å anbefale. Trenger en hvilestilling på beltestol?
Noen med tips??
Noen med tips??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TauZa
skal snart kjøpe en selv og det eneste jeg har tenkt er at jeg vil ha en med isofix. Ser ikke for meg at vi klarer å huske å feste beltestolen med belte når det ikke sitter barn i.
ORIGINAL: Lene1986
Når vi var på butikken i går så ville de at vi skulle kjøpe britax evolova eller hva den heter istedenfor beltestol. De bør være 4 år før de settes i beltestol vist.
ORIGINAL: ..christine..trudde ikke jeg heller. Men vi ble rett og slett slaktet i butikken for at han satt forrovervendt også da.
Når vi var på butikken i går så ville de at vi skulle kjøpe britax evolova eller hva den heter istedenfor beltestol. De bør være 4 år før de settes i beltestol vist.
Kan nå ikke ha noe å si, om barnet er stort nok vell? Har vert rundt å hørt jeg også, og da sa de ingenting på at jeg sa han var 2,5 år[8|]
ORIGINAL: ..christine..trudde ikke jeg heller. Men vi ble rett og slett slaktet i butikken for at han satt forrovervendt også da.
Kan nå ikke ha noe å si, om barnet er stort nok vell? Har vert rundt å hørt jeg også, og da sa de ingenting på at jeg sa han var 2,5 år[8|]
ORIGINAL: Lene1986trudde ikke jeg heller. Men vi ble rett og slett slaktet i butikken for at han satt forrovervendt også da.
ORIGINAL: ..christine..
Jeg har fått anbefalt tidligere Britax kid plus. Så dette setet er ikke noe bra?
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Jeg har fått anbefalt tidligere Britax kid plus. Så dette setet er ikke noe bra?
Der sa du modellnavnet jah... *treig*
Vi er veldig fornøyd og det er han som sitter i setet også [;)] [:)]
hvilke barnebutikker selger maxi cosi seter.. ??
ORIGINAL: tingeling1
I hver fall Barnas Hus [:)]
ORIGINAL: tingeling1
I hver fall Barnas Hus [:)]
ok. på nettet viser den bare britax..