Belly bandit

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Noen som har erfaring med disse? De skal visst nok trekke livmoren raskere sammen. Vurderer å gå til anskaffelse av det ettersom magen min var stor og slapp rett etter sist. Følte meg veldig uvel.

Ingen erfaring, men følger med her! Får skikkelig bolledeigmage etter fødsel selv så hadde vært fint med noe som holdt inn litt!

Oi det har jeg ikke hørt om.. er det tabletter eller?
Hvor får man kjøpt? Skal gifte oss 8 uker etter termin så vil gjerne prøve :p hehehe

De anbefaler jo ikke hold in.. Så tenker sånt er vel ikke anbefalt det heller? Eller?

Hsr ikke prøvd det, men hørt mye positivt om det, så har lyst til å prøve! Absolutt verdt å gi det en sjans tenker nå jeg ;)

Jeg leste akkurat ut "mamma for første gang" av gro nylander, og hun nevner at det kanskje ikke er så innmari dumt å gi livmora en liten hjelp i riktig retning til å trekke seg sammen igjen - selvfølgelig ikke stramme mye, men bare holde litt på plass i form av et sjal eller noe. kanskje ikke et sånt belly bandit-belte er så dumt? lurer litt på å skaffe meg et.

Frister jo litt, men har egentlig ikke troa på sånt. Og det er ganske dyrt!

Jeg har kjøpt-->tenker at alt som kan hjelpe må prøves... :)

De anbefaler jo å ligge på magen, så kan ikke skjønne at det skulle gjøre noe med sånn..? Fotballfrue har vel vært med på å gjøre dette ekstra kjent, da hun brukte det og reklamerte det veldig;p

De anbefaler jo å ligge på magen, så kan ikke skjønne at det skulle gjøre noe med sånn..? Fotballfrue har vel vært med på å gjøre dette ekstra kjent, da hun brukte det og reklamerte det veldig;p

Er jo forskjell å ligge på magen og gå med et konstant trykk rundt hele det alt blir presset sammen å da..

Og i mine øyne er ikke akkurat fotballfrue's ord så veldig troverdige.. (Men det er en helt annen diskusjon vi ikke skal ta her...) men at en kjent person reklamerer og anbefaler noe betyr ikke automatisk det er bra..
Jeg deler bare mine tanker her.

Mulig, har ikke prøvd det så aner ikke... men trodde ikke det var så stramt at du går med et konstant trykk som du sier! Og nei, jeg mener heller ikke hverken at fotballfrue er en sikker kilde, ei heller at om en blogger som sikkert blir betalt for å anbefale noe er en sikker kilde:p bare sa at hun er en viktig grunn til at det er blitt så kjent/omtalt siste tida, mest til de som ikke hadde hørt om det... :) Det blir en vurderingssak opp til hver enkelt, som så mye annet. Jeg er villig til å prøve det selv om jeg tviler på at det gjør store kroppslige utslag, men da jeg ikke tror det er skadelig er det verdt det å teste som en mulighet til å raskere "få tilbake kroppen min" :)

Det hadde jo vært fantastisk med flat mage, men når jeg hadde noen ekstra cm fra før av så tror jeg liksom ikke helt det vil være så effektivt på meg :p de med flate mager fra før funker nok sånt bedre på tenker jeg, fordi de bare mangler litt stramming etterpå ;)
Er litt fristet til å prøve da, siden jeg har tenkt meg dit en gang, og ikke er SÅ langt unna til vanlig, men tanken på noe stramt og klamt i tillegg til amming i sommervarmen virker ikke fristende.. Hadde jeg hatt termin på høsten hadde det nok vært noe annet ;)

Hvordan vet man hvilken størrelse man skal bestille? Er jo ikke sikkert gravidmagen er et godt utgangspunkt for hvordan man ser ut etter fødselen :s

Back
Topp