Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å støtte opp og få musklene til å trekke seg mer sammen.Mine er delt sida sist [emoji17] Korleis skal dette beltet virke?
Brukte Bellybandit etter forrige fødsel etter påtrykk fra min søster, som har født fem barn og mener det hjelper godt. Magemusklene mine trakk seg fint sammen forrige gang og har ikke hatt noen problemer i ettertid. Men om det skyldtes Bellybanditen eller ikke aner jeg ikkepakker den ned i fødebagen denne gangen også. Var så fint forrige gang når den holdt inn magen, for da følte jeg meg skikkelig tynn igjen
![]()
Haha, ja akkurat det stusser jeg og påJeg har vurdert lenge om jeg skulle bestille med belly bandit, men lurer sånn på hvilken størrelse jeg skal velge[emoji848]
Jeg har vurdert lenge om jeg skulle bestille med belly bandit, men lurer sånn på hvilken størrelse jeg skal velge[emoji848]
Hvor bestiller man evt det?
jellyroom har, ser jeg!
Har og sett de på ebay
Da sjekker jeg jollyroom. Takk!
Hvor bestiller man evt det?
Haha, ja akkurat det stusser jeg og påman skal måle før fødsel og trekke fra cm?!
![]()
Aner ikke [emoji28] må være "normalen" at man går inn så mye? [emoji12]Har sett det, og det får meg til å stusse. Står at man skal ta mål i 8. måned og trekke fra så og så mye... men hvor skal man ta mål? Og hvordan vet de at man bare går inn Så og så mange cm etter fødsel?[emoji23]
Har bestilt en carriwell og en bellybandit. Håper de kommer frem til jeg reiser på sykehuset[emoji1]
Har du prøvd det før, eller blitt anbefalt å bruke det?Egentlig ikke så mye ut i fra hva jeg kunne se, bortsett fra prisen[emoji38] carriwell kostet bare 399. Håper nesten jeg liker den best, så kan jeg bestille flere av den senere. Greit å ha 2-3 tenker jeg. De må jo vaskes innimellom[emoji51]