Belly bandit magebelte

Kath1990

Glad i forumet
Septembergull'17
Har magemuskler som er blitt veldig delt, mistenker at de under navlen kanskje ikke ble skikkelig gjengrodd sist heller...
Vurderer derfor dette magebeltet for å hjelpe kroppen.
Noen som har erfaringer med dette, eller lignende?

Mine er delt sida sist [emoji17] Korleis skal dette beltet virke?

Brukte Bellybandit etter forrige fødsel etter påtrykk fra min søster, som har født fem barn og mener det hjelper godt. Magemusklene mine trakk seg fint sammen forrige gang og har ikke hatt noen problemer i ettertid. Men om det skyldtes Bellybanditen eller ikke aner jeg ikke :p pakker den ned i fødebagen denne gangen også. Var så fint forrige gang når den holdt inn magen, for da følte jeg meg skikkelig tynn igjen :p

Brukte Bellybandit etter forrige fødsel etter påtrykk fra min søster, som har født fem barn og mener det hjelper godt. Magemusklene mine trakk seg fint sammen forrige gang og har ikke hatt noen problemer i ettertid. Men om det skyldtes Bellybanditen eller ikke aner jeg ikke :p pakker den ned i fødebagen denne gangen også. Var så fint forrige gang når den holdt inn magen, for da følte jeg meg skikkelig tynn igjen :p

Ja, er ikke godt å si om dem hjalp eller ikke :b

Tenker den er der som støtte under amming og eventuelt.. må snakke med jm å morgen å høre hva hennes tanker er :p

Jeg har vurdert lenge om jeg skulle bestille med belly bandit, men lurer sånn på hvilken størrelse jeg skal velge[emoji848]

Jeg har vurdert lenge om jeg skulle bestille med belly bandit, men lurer sånn på hvilken størrelse jeg skal velge[emoji848]
Haha, ja akkurat det stusser jeg og på :p man skal måle før fødsel og trekke fra cm?! :p

Haha, ja akkurat det stusser jeg og på :p man skal måle før fødsel og trekke fra cm?! :p

Har sett det, og det får meg til å stusse. Står at man skal ta mål i 8. måned og trekke fra så og så mye... men hvor skal man ta mål? Og hvordan vet de at man bare går inn Så og så mange cm etter fødsel?[emoji23]

Har sett det, og det får meg til å stusse. Står at man skal ta mål i 8. måned og trekke fra så og så mye... men hvor skal man ta mål? Og hvordan vet de at man bare går inn Så og så mange cm etter fødsel?[emoji23]
Aner ikke [emoji28] må være "normalen" at man går inn så mye? [emoji12]
Eller noe..[emoji85]

Kjøp heller på eBay! Gjør akkurat samme nytten til halve prisen :) Du finner riktig størrelse ved å måle magens omkrets (over navelen), ca i siste graviditetsmåned. Trekk deretter fra ca 15 cm, og du har et mål som forteller deg hvilken størrelse du bør velge.

Har bestilt en carriwell og en bellybandit. Håper de kommer frem til jeg reiser på sykehuset[emoji1]

Egentlig ikke så mye ut i fra hva jeg kunne se, bortsett fra prisen[emoji38] carriwell kostet bare 399. Håper nesten jeg liker den best, så kan jeg bestille flere av den senere. Greit å ha 2-3 tenker jeg. De må jo vaskes innimellom[emoji51]

Egentlig ikke så mye ut i fra hva jeg kunne se, bortsett fra prisen[emoji38] carriwell kostet bare 399. Håper nesten jeg liker den best, så kan jeg bestille flere av den senere. Greit å ha 2-3 tenker jeg. De må jo vaskes innimellom[emoji51]
Har du prøvd det før, eller blitt anbefalt å bruke det?
Spurte jm om dette, og hun var mer på trening [emoji14]

Back
Topp