Bellahs dagbok....

Krysser fingrene for at Tr ikkekommer imorgen....!! [;)]
Lykke til[:D]

Det hjalp ikke å krysse fingrene, for tr kom i dag. En dag fortidlig. Har alldri opplevd dette før. Men men, Da er det bare å komme i gang med enda en pp. Så da blir det offesielt 1 1/2 år med prøving. Privat legetime neste....[:@]

krysser fingrer å tær å alt jeg har fir at det snart blir deres tur...!!

Da har jeg byttet fastlege i håp om litt mer hjelp derfra. Tok denne gangen en kvinnelig lege, så håper hun har litt mer forståelse. Fastlegebyttet blir ikke registrert før den 1.2.10 så må vente noen dager før jeg kan bestille time...

Ringte fastlegen i går, men fikk beskjed om at selv om jeg var registrert der nå fikk hun meg ikke opp i systemet før rundt den 12ende. Fikk ikke bestille time der om det ikke var noe som hastet. Skulle ringe igjen torsdag den 11 og få time da. Heldigvis hadde de ikke lang ventetid på å få en time. Testet etter el i dag, men negativ test[:@]

Hmm.. Er veldig usikker om dagen. Tok en el test på fredag, den var så godt som positiv. Begge strekene var like sterke. Dro på hytta i helga, og testet med utvannet urin resultatet var negativ  Søndag var testen litt svakere igjen. Å i dag er den klart negativ. Er så usikker på om jeg kroppen faktisk hadde el, eller at den prøvde, men ikke fikk det helt til.(jeg pleier å ha positiv test i flere dager) Syklussen har vert litt lengre de siste ppene, men er rundt nå jeg skal ha el. Hadde jeg el i helga, blir syklussen på rundt 33 dager, mot nermere 40 den siste tiden. Ellers så skal jeg bestille legetime på torsdag, Spennende å se hvor lang tid jeg må vente på time..

ser det ut som om el er på vei hit. Har hatt litt slim i trusa i dag, og el-testen ble nesten positiv. Jeg testet ikke i går, men i dag ble strekene 90% like. Typisk at el kommer på jobbhelgen av sambo, og at jeg skal bort deler av helgen. Håper bare vi får sett hverandre, og krysser fingrene for at vi får tid til å kose litt. [:D]

Positiv el test. [:D] Da blir el på valentindagen tenker jeg. Ikke at vi "feirer" den dagen da.. Sambo jobber hele helga, så er egentlig en bortkastet el[:@]. Men men.. Får ikke styrt det

¨¨

positiv el-test i dag også[:@]

Inne og kikker...håper på et fruktbart resultat..tvi,tvi...

Da ble testen endelig negativ igjen, så da reiner jeg med at el er i dag[:D] Ellers så har jeg også endelig fått bestillt meg legetime. Skal inn den 1 mars, så var heldigvis ikke så lang ventetid.[:)]

Da var legetimen i boks. 09.50 mandag 1 mars. HEldigvis ikke lang ventetid heller. Er på IKM dagen, så håper jeg slipper å dra dit med tanta på besøk da.[:D]

Da var vi tilbake etter en deilig helg på hytta. Nå er det bare 2 dager på jobb, så færer det til sverige og skiferie resten av uka[:D] Gleder meg veldig. Skal bli godt med noen feriedager.

Da er det i følge siden min her bare en dag til jeg kan teste. IKM på mandag. er nok ikke noen vits å teste siden jeg har spottet i noen dager. Etter vi koset oss for noen dager siden, begynte jeg å blø i flere timer, for så å spotte, noe jeg enda gjør. Blir et legebesøk på mandag igjen. Dennegang til ny fastlege siden jeg ikke var fornøyd med behandlingen fra den forrige. Skulle egentlig hatt med meg "papirene" mine fra den forrige legen, men har ikke hatt tid å hente de. får ta med prøveresultatene til sambo.

Hei!

Hater spotting, har jeg hatt veldig mye av...

Lykke til hos legen i morgen! Håper på bedre kommunikasjon med den legen, da.

Da har tanta fløyet inn, en dag før skjema[:@]. Det eneste som holder motet mitt oppe nå er at jeg skal til legen i morgen. Huff. Har virkelig ikke lyst å fortelle sambo at det ikke klaffet denne gangen heller[:(]

ÅÅååå-.. I dag er jeg så glad. Har først og fremst vert hos den nye fastlegen min i dag. Det var kjempepositivt. Hun tok blodprøver og vi snakket sammen i nesten en time. Hun sender henvisning til sykehuset i løpet av uken, så da kommer vi nok inn rett etter påske. Både jeg og sambo var superglad for at vi byttet lege. Ikk nok med det, men jeg har i lenge tid ønsket meg ny telefon. Bytter iallefall telefon en gang i året. Har enda ikke hatt en iphone, så var den jeg var ute etter. I dag fikk jeg endelig kjøpt meg den, så nå sitter jeg her og er helt oppslukt i den. Måtte bare inn og skrive litt om den gode opplevelsen hos legen i dag. Er så deilig å endelig bli tatt på alvor. [:D]

Da har tanta dratt igjen for denne gangen[:D]. Blir ingen testing etter el denne perioden, men jeg har da såpass kontroll på syklussen at jeg allikevell vet va når el er.

Huff. I går kveld fikk jeg skikkelig panikk. Jeg har litt lange syklusser, og så reiser jeg på besøk til pappa i påskeferien. Lå i senge, og ut av det blå kom jeg plutselig på at jeg trodde el var den helga jeg reiste på ferie UTEN sambo. Måtte logge meg inn på babyveren fra mobilen for å se når min fruktbare periode var.[:D] HELDIGVIS er el helga før jeg reiser bort. Ble veldig lettet, fordi hadde vert så kjedelig om jeg "kaste bort" enda en pp, og en ny mnd med venting...

Da har vi endelig fått time på sykehuset. Vi skal inn allerede 8.april. Er jo rett etter påske. Er kjempespent. Lurer egentlig litt på hva som skal skje på sykehuset. Er det bare samtale, eller blir det innvendig ul også? Fint om noen ville delt erfaringer[:D]

Back
Topp