Bellahs dagbok....

Har tatt en el-test i kveld, men den ble negativ. Har hørt at den kan slå ut som positiv ved en graviditet. Da kommer nok tanta i morgen

Helvete. Hvorfor går man og venter i spenning når man alikvell vet det er tr som kommer. Er jo ikke noe å glede seg til det da. Tr kom til meg i morres. Er ubeskrivelig skuffet. Har vært på gråten i hele dag. Hvorfor i helvete skal svangerskapstegn og tegn på tr være så forbanna like. Sorry ordvalgene mine, men er bare så utrolig oppgitt i dag. Er nå inne i 17 mnd med prøving.. Gir snart opp.. Blir kvalm av tanken på og aldri klare dette selv...

Jeg skjønner at du blir skuffet og oppgitt når du har prøvd så lenge. [:o]
*TrøsteKlem* til deg fra meg! [:)]

Sender deg masse babystøv og håper det hjelper.

Ja da har tanta allerede dratt igjen. Varte bare 3 dager, så var en kort visitt. Ingenting er bedre enn det, så klager ikke:)
Ellers så er det en veldg vanskelig tid. Tok veldig på forrige pp. Kjemper hver dag mot tårene. Enda en jul uten en spire i magen. Blir nok en pause på nyåret om det snart ikke skjer noe. Blir spennende når jeg skal til legen den 28ende. Håper vrkelig at han har noe å komme med. Spiller ingen rolle hva det er, bare jeg føler det skjer noe...

Hei. Da jeg er jeg tilbake igjen etter noen ukers opphold fra nettforumet.. Er nok ikke så aktiv de neste ukene heller, fordi det har vert godt å tenke på annet enn denne prøvingen hele tiden. I dag har jeg vert hos GU for første gang. Var ikke så ille egentlig, bare litt ubehagelig mens han undersøkte. Han sa at alt så helt bra ut, og det skulle ikke være noe i veien med å bli gravid. Siden vi Alledere har prøvd så lenge, sa han at vi skulle gi det et halvt år til, så skulle vi bli sendt til sykehuset for mer omfattende undersøkelser.(Er litt kjedelig å vente enda et halvt år til da men) Han mente vi bare måtte ha troen på at vi kunne klare dette selv, så håpet han at det gikk bra. El er rett rundt hjørnet, så kanskje vi er så heldige at det ikke blir så lenge til. Krysser fingrene for oss jeg[:D][:D]

Håper dere klarer det selv innen den tiden! sender deg mange klemmer[:)]

negativ el-test i dag. Håper ikke syklussen blir så lang denne gangen da..

Godt nyttår folkens. Å den første dagen i det nye året gav meg atter en negatv el-test. Trodde jeg skulle hatt el snart, men er nok litt forsinket igjen tenker jeg. Håper ikke det er så lenge til den kommer...

Enda bare negative tester. Har ikke testet enda i dag, men reiner med at den ikke blir postitv. Må bestille meg nye tester i dag, for er nesten tom. Vurderer å skaffe meg en slik fertilitetsmonitor.. Er litt dyr, men,,,

Da tror jeg el kan være på vei hit. Ble en nesten positiv test i dag, og håper på at den blir positiv i morgen., Har bestilt meg nye el-tester fra nett i dag, så håper de kommer til torsdag, Har bare 2 igjen hjemme nå så.

JIPPI!!![:D][:D] Positiv el test i dag. Altså en sykluss på 37 dager. Det er langt nok synes jeg. Ble kos i går, og sikkert i kveld også. reiner med el er på fredag, og da ser jeg ikke sambo, så vi får kose i dagene før og etter[;)]

Crap... Testene har ikke kommet i dag, og jeg tok den siste el-testen i går.. Får håpe de kommer i morgen, men er ingen krise uansett, siden den var positiv i går. Håper heller jeg har brukt 200kr på mange el-tester jeg aldri trenger å bruke.

Jippi igjen...  el-testene hadde komt i posten i dag, og når jeg testet ble den negativ. Da har jeg el i dag[;)]me like[;)]. Ble ikke noe kos i går fordi jeg ble syk, og sambo jobber til i morgen tidlig, men har koset masse hele uken, og kan kose mer i morgen, så håper det går bra[;)]

Hei. ja kan nok hende det ser ut som vi stresser når jeg har skrevet opp el og slik, men er langt fra sannheten egentlig. Har prøvd så lenge, at jeg er helt over den "stresseperioden" som var for en stund siden. Vi koser oss når vi vil og har prøvd alt fra sex hver dag, til en gang i uken rundt el, så tenker ikke over det så mye lengre, og folat har jeg tatt i halvannet år, så tror nok jeg har dosen klar i kroppen til en spire[;)] 

Huff- Har vert syk i hele helga.. Ikke noe moro. Skal en liten tur på jobb i morgen, men orker ikke hele dagen. Ellers har det vert en stille og rolig helg. Har kastet ut julen. Det var utrolig deilig å få unnagjort..[:D]

Jeg har en slik god følelse om dagen. Jeg vet ikke om det er fordi er er så forelsket i min kjære om dagen, eller fordi jeg har en følelse av at det kan ha klaffet denne pp.. Er bare en følelse jeg har. Er ikke mer enn 4 dager over ikm så har ingen symptomer å basere dette på, men en magefølelse. Så da får vi se om jeg har rett da om ca 10 dager...[:D]

I dag trodde jeg nesten at tanta skulle komme. Veldige murringer i magen og litt messmerter når eg stod i dusjen i morges. Den gjorde jo seff ikke det siden den ikke skal komme før på fredag. Ellers så gruer jeg meg litt til fredag, for er helt sikker på at det er tanta som kommer og ikke en sårt ønsket spire. Har hatt en del murringer, men på høyre siden, og ikke på venstre siden som er der livmoren ligger. Aner ikke hvorfor det murrer der.. Noen som har forslag!?[:D]

Da har spottingen begynt. kom litt i dag ettermiddag. Ikm er om 3 dager. Har utrolig ømme pupper. Ikke brystvorta, men hele området rundt, spes under og på uttsiden. hehe.. litt rart sikkert, men har ikke hatt det slik før. Kroppen finner jaggu på mye rart[:D]

Spottingen fortsetter og puppene er enda superømme. Er nå 99% sikker på at den jævla tanta kommer på fredag. Har til og med kjøpt inn tamponger selv om jeg hadde litt liggende[:D]

Back
Topp