Bellahs dagbok....

ballah

Glad i forumet
Ja da tenkte jeg også at jeg skulle lage en dagbok. Er godt å ha en plass å skrive fra seg, og lufte tankene mine.
En kort presentasjon hører vel også med på det første innlegget.

Jeg er 22 år, og min kjære samboer er 25 år. Vi har vært sammen i over 3 år, og bodd sammen de siste 2 1/2 årene. Sommeren 2008 kastet vi prevansjonen. Trodde aldri det skulle gå så lang tid. I august passerte vi et år som aktive prøvere, og vi skal til den føste legetimen 28 september. Vi har aldri opplevd å få en positiv g-test gjennom den tiden vi har prøvd på et lite gull. Krysser fingrene for at det snart klaffer for oss også.

Må innrømme at jeg ikke er så flink til å skrive dagbok,men dere kommer nok tl å høre litt fra meg her inne.

Ønsker alle sammen en videre god dag, og kos dere med prøvingen fremover.

Da har jeg skjekket livmorssekeret og som i går så var det masse el-slim, så da er vel el rett rundt hjørnet. Skal dra på trening nå så er det hjem og forføre samboeren min. Ikke at han er vanskelig å be[:D]

Jippi... Positiv el-test...

Dagen i dag har jeg bare brukt på å slappe av. Gruer meg litt til i morgen. Da skal vi til legen. Har vært prøvere i over et år, så fant ut det snart var på tide å kontakte lege. Begynner jo selvfølgelig å lure på om det er noe galt med en av oss så lenge jeg har el hver mnd, men alikevell ikke har fått det til. Lurer masse på hva legen spørr om og hva som blr gjort videre. Er det noen som har erfaringer her så tar jeg gjerne mot info, tips og råd :)

Ønsker også alle en fortsatt god søndag og en god uke fremover.

Da har jeg vært hos legen i dag.. Er ikke slik superfornøyd da så lange han ikke helt ville sette igang en utredningsprosess på meg enda. Sambo skal levere spermprøve på sykehuset om ikke lenge da. Jeg skal til Gu i november så skjer da noe. Ble igrunnen litt irritert fordi han var mest ivrig for å teste oss for klamydia. Jeg har testet meg før og sambo måtte levere urinprøve der i dag. Var for å skjekke om jeg hadde klamydia jeg fikk GU time. Og litt for at jeg aldri har hvert hos GU før. Han skal se på egglederene min også for å se om de er tette, men det skulle vi vente litt med siden det var en mer innviklet prosess. Han synes absolutt ikke vi hadde prøvd lenge nok å at vi var for unge for utredning..  Håper virkelig vi klarer det selv før november.

synes tiden går forgerdelig sakte akkuratt nå. Er enda 3-4 dager til jeg skal teste. er i dag bare 9 dager sden el. i går og i dag har jeg hatt murringer neders under magen. Vet ikke hva jeg skal tro om det, men er jo lov å håp litt.. utenom det har jeg ingen andre symptomer.

Huff. tiden går så sakte... Er hjemme i dag med feber, så det gjør ikke at dagen går noe fortere nei[:@]. Er 11 dpo i dag[:)]. Murringene nederst i magen har blitt sterkere, men jeg har fått litt lys rosa på papieret i dag, så håper ikke det tyder på at jeg begynner å spotte. Pleier nemlig det, men hvor mange dager før IKM varierer veldig. Forrige pp spottet jeg i over en uke før IKM...Det er kjedelig det...

Fy søren så ømme brystvortene mine har blitt i løpet av dagen.. Aldir følt de slik før. Feberen eller spire som er årsaken? Jeg håper på spiren[;)]

negativ g-test[:@]

Da var jeg tilbare igjen etter over en uke med pause herfra. Den forbanna tanta kom som den skulle den forrige fredag. ble iallefall en fest på meg på lørdag uten å være redd for at jeg kunne være gravid. For ikke mange dager siden fikk mannen også innkallng for å avlevere spermprøver om noen uker. håper vi iallefall får positivt svar derfra.

Da er det en ny uke om ikke mange timene. Hvis syklussen hadde vært på 28 dager, så hadde el vært nå på fredag. Men testene er enda negative så da blr det vel en 40 dager syklus denne pp også. El er rett før eller under turen til Paris da, så hadde vært morro om nurket hadde bltt laget i romantikkens by. Det eneste som er negativt er at hvis det ikke skulle klaffe, kommer mensen rundt den dagen jeg skal til GU. Blir kjedelig å avbestille den timen jeg har ventet på i over 1 mnd. Men men,  får vel ikke ta sorgene på forskudd.

Jeg må bare korreger meg selv, fordi jeg testet nettopp etter el, og den ble ikke opositiv, men det var ikke langt i fra. Tror kanskje den kan bli det i morgen. Ser positivt på dette nå. Kjempemoro om syklussen blir litt kortere. [:D]

LAngt i fra positiv test el-test i dag. Blir ikke klok på syklussen min jeg[:@]

[:@]Går det ann og bli mer forvirret nå.? I går fant jeg igjen el-slim. Hadde derfor store forventninger til el-testen jeg tok for ikke så lenge siden. Den ble nesten positiv, men ikke helt enda. Skjekker derfor etter el-slim, men fant ikke spor av det i det heletatt. kan ikke bare kroppen snart bestemme seg!!! Sambo var kjempeflink i dag og leverte svømmerne sine på sykehuset. Kan ringe inn om en liten uke og få resultatet. Må si jeg har litt blandede følelser ang resultatet. Hvis prøvene er helt fine så blr jeg jo redd for at det er noe meg med, eller at de ikke klarer å finne ut hvorfor vi enda ikke har lykkes. Har han derimot dåprlige svømmere, gir det jo en forklaring på hvorfor vi ikke har klart det enda. I tillegg så får vi jo envirning til prøverør eller noe etterhvert også da. Skulle gjerne ha skjedd noe snart. Ønsker virkelig hjelp om det er det som må til. Er lei av og vente og vil komme inn i et system så fort som mulig om det er prøverør eller annet som må til.[:@][:@][:@]

Bare et lite klageinnlegg i dagboken min......

laangt fra positiv el-test.. [:@]

Endelig. POSITIV EL-TEST. Etter flere nesten positive og en del langt fra positiv i mellomtiden har kroppen min bestemt seg for å ha el. syklus på 38 dager denne pp. Eneste skåret i gleden er at hvis ikke egget blir befruktet så får jeg tr dagen før jeg skal til GU...[:'(]

MEEEGA positiv el test i dag. Streken kom opp med en gang. til og med før urinen kom bort til kontrollstreken. Vi kosa oss i går og i dag og har store planer for litt kos  i morgen også før vi legger oss. [:D] 

Er litt muffens, men de 4 siste pp har jeg ALLTID hatt el på søndag. Rare greier...[:)]

Kjekt å følge deg i den spennende tiden. Jeg skjønner godt at du er frustrert og trenger å klage litt. Kjenner meg godt i gjen i det. Bare skriv det ned, det hjelper på følelsene inni deg.

Lykke til.[:)]

Positiv el-test i dag også.

Er rart med oss mennesker. Jeg har gått lenge å  ventet på en positiv test. Nå når den er positiv blir jeg irritert på at den ikke blir negativ igjen...

Back
Topp