Bekymringstråden

Ringte føden i går. Våknet med at det rant noe blankt ned igjennom beina.
Tok truseinnlegg som ble vått med spor av blod... føden ville ikke ta meg inn.
Heldigvis ikke noe blod i dag.. Men fortsatt flytende vannaktig utflod som kommer ut av meg... føden mente ihvertfall at det måtte være utflod, siden hodet ikke var festet enda når jeg er 27 uker på veg.. da ligger ikke hodet som en propp .. så hun mente at om vannet hadde gått så hadde det kommet mye. Men siden jeg ikke har fått en sjekk så kjenner jeg at jeg er ordentlig bekymret:(

Flere som har opplevd dette?
Jeg har ikke opplevd dette men den forklaringen du fikk fra føden høres rar ut. Stakkars deg som sitter og bekymrer deg! <3 Jeg ville ringt føden og maset inntil de tok imot meg

Ringte føden i går. Våknet med at det rant noe blankt ned igjennom beina.
Tok truseinnlegg som ble vått med spor av blod... føden ville ikke ta meg inn.
Heldigvis ikke noe blod i dag.. Men fortsatt flytende vannaktig utflod som kommer ut av meg... føden mente ihvertfall at det måtte være utflod, siden hodet ikke var festet enda når jeg er 27 uker på veg.. da ligger ikke hodet som en propp .. så hun mente at om vannet hadde gått så hadde det kommet mye. Men siden jeg ikke har fått en sjekk så kjenner jeg at jeg er ordentlig bekymret:(

Flere som har opplevd dette?
Så guffent! Har du ringt på nytt og sagt at det fortsatt renner???

Jeg ringte en gang til, men de mener fortsatt at det ikke er nok til å ta meg inn...fortsatt bekymret, men kjenner heldigvis godt med liv fra lille. Bestilte meg privat ultralyd ved første ledige time over nyttår. Lang ventetid når man er bekymret...
Det virker som det lekker mest når jeg sitter på huk , og ligger på siden i senga.
Merkelig

Jeg ringte en gang til, men de mener fortsatt at det ikke er nok til å ta meg inn...fortsatt bekymret, men kjenner heldigvis godt med liv fra lille. Bestilte meg privat ultralyd ved første ledige time over nyttår. Lang ventetid når man er bekymret...
Det virker som det lekker mest når jeg sitter på huk , og ligger på siden i senga.
Merkelig
Uff så utrolig kjipt! Har du prøvd å kontakte jordmoren din? Eller generelt ringe helsestasjonen. Kanskje prøv det i dag siden dette er en hverdag. Så bra at lille er aktiv <3 Sender deg styrkeklemmer

Uff så utrolig kjipt! Har du prøvd å kontakte jordmoren din? Eller generelt ringe helsestasjonen. Kanskje prøv det i dag siden dette er en hverdag. Så bra at lille er aktiv <3 Sender deg styrkeklemmer
Det var lurt, det kan jeg prøve å gjøre ❤️
Takk❤️

Det var lurt, det kan jeg prøve å gjøre ❤️
Takk❤️
Håper de tar deg imot! <3 tenker de sikkert og kan ringe sykehuset og be dem ta deg inn ved behov. Hvis ikke, kanskje prøv akuttime hos fastlegen din i morgen. Lykke til! :Heartbigred

Back
Topp