Ja jeg hadde samtale på sykehus på forhånd og nevnte dette til og med. De hadde heller ikke hørt om trangt bekken. Men mamma mener spesifikt at hun fikk den beskjeden..
Jeg vet ikke, du kan godt være inne på noe, de ønsker hvertfall til siste slutt at man skal gjøre alt for å «prøve vaginalt, det er best for babyen». Men jeg bare VISSTE inni meg at det kom til å bli keisersnitt uansett

Så denne ganf blir det planlagt keisersnitt..
Bare sånn for å si det; keisersnitt-opplevelsen (selv om det ble akutt) var den BESTE og tryggeste opplevelsen jeg hadde før fødsel. Det stod et helt rom med mellom 10-20 folk og tok i mot meg. Før dette hadde jeg knapt sett ett menneske inne på føden på 3 dager og følte meg forlatt til meg selv i sterke smerter (dette var under covid). Så vil bare si at jeg hadde en fin opplevelse med keisersnitt.
Vet ikke hvor mye de finner ut på vekstkontroll heller… har hørt de kan ta ultralyd og måler lårbenet, men for en venninne av meg så trodde de ut i fra målingen at barnet var lite, men kom likevell ut ett stort barn… så jeg er bare forvirret