Smerter fra tarmane kan være heilt sjukt vondt! Eg har litt begrensa toleranse for laktose og har to gonger i mitt liv gått på sånn skikkelig smell med altfor mykje.Inatt var eg heilt sikker på at eg mista. Syns endo det var ein kjempe rar opplevelse. Eg kjente at eg måtte spise noko før eg la meg, så steikte meg nokre baguetter (ny pakke) og siden matlysten var på bunn hadde eg på sjokonøtt. Fekk i meg mat og la meg. Våkna i sånn søvntranse innimellom meg skikkelig magekramper. Gjekk lang tid før det gjekk opp for meg ka som skjedde fordi eg var så trøtt og før eg våkna heilt var dei over. Til slutt kvakk eg litt og blei liggande våken å kjenne etter, kom i tak på ca 1-2min imellom, nett som rier. Tenkte shit nå blir det full on diaré her og sprang på do. Knallhard mage og fekk berre ut litt luft samtidig som krampene kom jevnlig så eg satt å stønna på do. Kjente jo egentlig heilt tydelig at det var tarmene og ikkje livmor, men aldri i mitt liv opplevd kramper som kom som rier. Blei stupkvalm og kjente at nå spyr eg. Og så POFF var det over. Gjekk å la meg og hadde litt småkramper, men sovna fort og sov til morges. Tippe det holdt på ca 15-20min mens eg satt på do. Kom ingenting verken eine eller andre veien. Sjekka etter blod i heile dag, forstår ingenting. Tenkte muligens at baguettene var dårlige, eller at eg reagerte på sjokonøtten fordi eg får nokre ganger veldig luft i magen av sjokolade egentlig, spiser det sjeldent, nødmat. Men ja, har ein uggen følelse enda fordi det var så ekkelt, men trur og håper det var tarmen og at lille venn har det fint![]()
Kjentes ut som mengder av barberblad som skulle gjennom tarmsystemet

Smertene var på nivå med fødsel, men ingen pause
så godt mulig det var tarmane dine som protesterte.Godt det gjekk over vertfall