Bekymringstråden

Inatt var eg heilt sikker på at eg mista. Syns endo det var ein kjempe rar opplevelse. Eg kjente at eg måtte spise noko før eg la meg, så steikte meg nokre baguetter (ny pakke) og siden matlysten var på bunn hadde eg på sjokonøtt. Fekk i meg mat og la meg. Våkna i sånn søvntranse innimellom meg skikkelig magekramper. Gjekk lang tid før det gjekk opp for meg ka som skjedde fordi eg var så trøtt og før eg våkna heilt var dei over. Til slutt kvakk eg litt og blei liggande våken å kjenne etter, kom i tak på ca 1-2min imellom, nett som rier. Tenkte shit nå blir det full on diaré her og sprang på do. Knallhard mage og fekk berre ut litt luft samtidig som krampene kom jevnlig så eg satt å stønna på do. Kjente jo egentlig heilt tydelig at det var tarmene og ikkje livmor, men aldri i mitt liv opplevd kramper som kom som rier. Blei stupkvalm og kjente at nå spyr eg. Og så POFF var det over. Gjekk å la meg og hadde litt småkramper, men sovna fort og sov til morges. Tippe det holdt på ca 15-20min mens eg satt på do. Kom ingenting verken eine eller andre veien. Sjekka etter blod i heile dag, forstår ingenting. Tenkte muligens at baguettene var dårlige, eller at eg reagerte på sjokonøtten fordi eg får nokre ganger veldig luft i magen av sjokolade egentlig, spiser det sjeldent, nødmat. Men ja, har ein uggen følelse enda fordi det var så ekkelt, men trur og håper det var tarmen og at lille venn har det fint❤️
Smerter fra tarmane kan være heilt sjukt vondt! Eg har litt begrensa toleranse for laktose og har to gonger i mitt liv gått på sånn skikkelig smell med altfor mykje.
Kjentes ut som mengder av barberblad som skulle gjennom tarmsystemet:bag:
Smertene var på nivå med fødsel, men ingen pause:inpain: så godt mulig det var tarmane dine som protesterte.
Godt det gjekk over vertfall :Heartred

Er 9+2 i dag. Så hjertelyd på UL i uke 6. Fikk rødt blod på på papiret i går kveld. Hadde hatt vondt i korsryggen på ettermiddagen. Blødningen stoppet, men har hatt menssmerter i natt, og har det enda. Litt brun spotting på papiret i dag.
Fått time til UL i ettermiddag.

Er 9+2 i dag. Så hjertelyd på UL i uke 6. Fikk rødt blod på på papiret i går kveld. Hadde hatt vondt i korsryggen på ettermiddagen. Blødningen stoppet, men har hatt menssmerter i natt, og har det enda. Litt brun spotting på papiret i dag.
Fått time til UL i ettermiddag.
Hvordan gikk det med deg?❤️❤️❤️

Fått time til UL i ettermidd

Hvordan gikk det med deg?❤️❤️❤️
Det gikk bra! Så en baby som bevegde på seg og et hjerte som slo ❤️❤️❤️❤️ Gynekologen hadde ikke noe forklaring på blødningene eller smertene, men sa alt så normalt ut. Veldig lettet og takknemlig

Oppdaget litt brun utflod i ettermiddag, og nå for litt siden da jeg var på toalettet igjen var det mer slimaktig når jeg tørket. Vi hadde samleie på søndag, så jeg prøver å roe meg selv ned ved å tenke at det sikkert er pga det, men jeg klarer ikke å ikke engste meg. Er på do hvet 10min omtrent for å sjekke om det kommer mer.. er 10+4 :sad010

Meg igjen.. fortsatt bekymret da jeg fortsatt blør, mer friskt blod nå. Jordmor var ikke tilgjengelig idag, men fikk legetime. Legen ville ikke gjøre så mye mer enn å måle Hcg. Fikk selvfølgelig resultatet nå og den var på 7200.. dum som jeg er leser jeg på nett at dette er lavt, samtidig som at Hcg i uke 11 visstnok ikke er pålitelig måte å vurdere svangerskap på da den kan synke allerede fra uke 8.. sitter her å gråter for meg selv fordi jeg er så redd for at det går galt :sad010

Meg igjen.. fortsatt bekymret da jeg fortsatt blør, mer friskt blod nå. Jordmor var ikke tilgjengelig idag, men fikk legetime. Legen ville ikke gjøre så mye mer enn å måle Hcg. Fikk selvfølgelig resultatet nå og den var på 7200.. dum som jeg er leser jeg på nett at dette er lavt, samtidig som at Hcg i uke 11 visstnok ikke er pålitelig måte å vurdere svangerskap på da den kan synke allerede fra uke 8.. sitter her å gråter for meg selv fordi jeg er så redd for at det går galt :sad010
Huff, jeg skjønner deg utrolig godt! Så fælt å ikke vite. Å skremmende å blø. Har selv blødd 3 ganger allerede, like skummelt hver gang... håper det ikke er noe galt ❤️

Huff, jeg skjønner deg utrolig godt! Så fælt å ikke vite. Å skremmende å blø. Har selv blødd 3 ganger allerede, like skummelt hver gang... håper det ikke er noe galt ❤️
Ja, det er helt forferdelig. Føler meg så hjelpesløs og må bare vente til fastlegen ringer imorgen. Jeg prøver å trøste meg med at jeg ikke har noen smerter heldigvis..

Eg har blødd av og på i 2 veker. Det er kjempe skummelt❤️ men veldig ofte så er det helt ufarlig. eg har vært på fleire ul for å sjekke og eg hadde et hematom som er vekke nå. Blør enda litt, men er veldig betryggende at det er helt ufarlig. Anbefaler privat ul viss du har mulighet til det❤️

Eg har blødd av og på i 2 veker. Det er kjempe skummelt❤️ men veldig ofte så er det helt ufarlig. eg har vært på fleire ul for å sjekke og eg hadde et hematom som er vekke nå. Blør enda litt, men er veldig betryggende at det er helt ufarlig. Anbefaler privat ul viss du har mulighet til det❤️
Da var reisen dessverre over for meg og lille Var på privat UL idag, fosteret har trolig sluttet å utvikle seg i uke 7-8 så dette var en MA og må vente og la kroppen forhåpentligvis rydde opp selv

Da var reisen dessverre over for meg og lille Var på privat UL idag, fosteret har trolig sluttet å utvikle seg i uke 7-8 så dette var en MA og må vente og la kroppen forhåpentligvis rydde opp selv
Nei gud så trist , ta vare på deg selv ❤️ stor klem❤️

Åååneii så fælt❤️ Ta godt vare på kvarandre❤️❤️ mange klemma til deg❤️

Det er godt at kroppen din har starta å ordne opp sjølv, det er så mykje bedre enn cytoteckur❤️ Ber om at det skal gå fint og at kroppen din skal komme seg kjapt tilbake. Og at du skal finne fred i sorgen og har gode mennesker du kan lene deg på❤️ å miste babyen sin er ufattelig tungt, urettferdig og hjerteskjærande. Sender deg ein god klem:Heartblue

Nettopp vert hos lege grunnet styrtblødning..kjenner jeg er frustrert fordi jeg fikk ikke komme til sjekk på sykehuset, skulle få innkallelse ila uken. Fant hjertelyd så det er jo betryggende, men ville veldig gjerne visst hvorfor jeg blør. Er blitt sykemeldt ut uken.

Noen med erfaring med styrtblødning i uke straks 14. sitter med bind på nå og det rant bokstavelig talt nedover låra mine og hele buksen

Nettopp vert hos lege grunnet styrtblødning..kjenner jeg er frustrert fordi jeg fikk ikke komme til sjekk på sykehuset, skulle få innkallelse ila uken. Fant hjertelyd så det er jo betryggende, men ville veldig gjerne visst hvorfor jeg blør. Er blitt sykemeldt ut uken.

Noen med erfaring med styrtblødning i uke straks 14. sitter med bind på nå og det rant bokstavelig talt nedover låra mine og hele buksen
Har heldigvis ikke erfaring, men tenker masse på deg. Håper du får sjekka det ordentlig opp ❤️

Har ikke helt lik erfaring, men det kan jo være et hematom som har blødd - ville prøvd å få en ultralyd så fort som mulig for å sjekke. Hos meg var det litt blødning over flere uker, og på ultralyd fant de et hematom i livmoren. Håper du får time fort <3

Har ikke helt lik erfaring, men det kan jo være et hematom som har blødd - ville prøvd å få en ultralyd så fort som mulig for å sjekke. Hos meg var det litt blødning over flere uker, og på ultralyd fant de et hematom i livmoren. Håper du får time fort <3
Fikk time i dag (og har vert). Lille i magen hadde det fint enn så lenge som legen sa. Men fant et hematom bak morkaken. Skal tilbake på toul neste uke så de kom til å sjekke mer da. Skulle ta kontakt om jeg fikk store blødninger igjen.

Kjenner jeg er bekymret nå når man liksom endelig skal kunne senke skuldrene. Men som han sa, de fleste går det bra me..så får håpe jeg er blant ‘’de fleste’’ :arghh: :Heartred

Back
Topp