Bekymringstråden

Ja, det er også klassisk. Husker jeg ble skikkelig forstoppa tidlig sist svangerskap, og da ble murringene enda verre :smiley-ashamed004 Så da var lactulose redningen!
Får forstoppelse på slutten som regel her, må ha laktulose til hjelp selv da :hilarious:

Okei. Årsak er vel uvisst, eller, kan henge fra oppveksten. Men, fikk den i høst etter minstemann, fant ut i januar, ble "frisk" i sommer, så, ønsker ikke ned i det hullet igjen. Skal ta det opp med jordmor, for, jeg så ikke tegna selv..
Sniker ❤️ jeg fikk fødselsdepresjon med nr 1. Da jeg gikk gravid med nr 2 var jeg ikke 100% frisk, så jordmor var kjapp med å ta med psykolog på møtene våre også ble jeg henvist til rask psykisk helse. Det hjalp veldig og jeg hadde en fin barseltid med nr 2.

Jordmor nevner ofte denne gang at jeg må gi beskjed om det er noe jeg vil prate om, de har psykolog på huset som er tilgjengelig noen dager i uken. Hun sier at en graviditet kan være veldig tungt på mange måter, mange som sliter. Vil tro din jordmor vil hjelpe deg om du nevner det, og du vil helt sikkert få tettere oppfølgning ❤️

Sniker ❤️ jeg fikk fødselsdepresjon med nr 1. Da jeg gikk gravid med nr 2 var jeg ikke 100% frisk, så jordmor var kjapp med å ta med psykolog på møtene våre også ble jeg henvist til rask psykisk helse. Det hjalp veldig og jeg hadde en fin barseltid med nr 2.

Jordmor nevner ofte denne gang at jeg må gi beskjed om det er noe jeg vil prate om, de har psykolog på huset som er tilgjengelig noen dager i uken. Hun sier at en graviditet kan være veldig tungt på mange måter, mange som sliter. Vil tro din jordmor vil hjelpe deg om du nevner det, og du vil helt sikkert få tettere oppfølgning ❤️
Så fint at du snike litt her inne og deler erfaringene dine ❤️ håpe alt e bra med deg og bebis og mann og barn og gård og alt :hug003

Takk! :Heartred har time til jordmor i dag, så skal ta det opp da.

Det kom ut litt lyse, lyse rosa i dag :arghh: Nå kommer jeg til å tenke på det og springe på do og sjekke i hele dag på jobb..
Hvis det er til noe trøst så hadde jeg det for et par dager siden, og alt så fint ut på tul i går :Heartred

Back
Topp