Bekymringstråden

Hei, må bare forhøre meg her. Er idag 8+3, og har lite symptomer egentlig. Kan i perioder kjenne meg sliten og lite energi. Ellers er brystene noe ømme, men det er stortsett det. Noen andre som kjenner lite symptomer? Har barn på 2år fra før, kan dette spille inn?
Jeg er 8+5 og har også utrolig lite tydelige symptomer. Leser at dette også gjelder mange andre og at det er helt normalt :happy:

Hei, må bare forhøre meg her. Er idag 8+3, og har lite symptomer egentlig. Kan i perioder kjenne meg sliten og lite energi. Ellers er brystene noe ømme, men det er stortsett det. Noen andre som kjenner lite symptomer? Har barn på 2år fra før, kan dette spille inn?
Jeg er 6+1 og har også kun ømme bryster og er enkelte dager veldig sliten/energiløs. Sover også dårlig om natta, men thats it.

Dere som har lite symptomer på graviditet: NYT :Heartred Hadde gjort mye for å være i samme båt :dead:

Med min første hadde jeg 0 symptomer hele veien, og alt var bra :)

Er så sykt trøtt av å gå på xonvea. Sover hele tiden, får så dårlig samvittighet for 2-åringen at mamma har null overskudd. Håper det går seg til snart!

Når sluttet dere å kjenne de typiske murringene? Er 7+2 i dag, og har ikke kjent så mye til det. Føler jeg er så obs på alt om dagen. Er i den uka det slutta å utvikle seg da jeg opplevde MA. Men det ble ikke oppdaga før jeg var 11+3.. Så bekymringene er der i kveld altså..

Når sluttet dere å kjenne de typiske murringene? Er 7+2 i dag, og har ikke kjent så mye til det. Føler jeg er så obs på alt om dagen. Er i den uka det slutta å utvikle seg da jeg opplevde MA. Men det ble ikke oppdaga før jeg var 11+3.. Så bekymringene er der i kveld altså..
Får du ekstra tidlig ultralyd denne gangen? Jeg får det, og har fått det i hvert svangerskap siden første MA. Det er vanlig at murringene avtar også :) Men jeg skjønner bekymringen din.

Har egentlig dabba ein del av syns eg, men mens eg skrive nå så begynner det sjølvsagt å murre :bag: :hilarious: men føler det er mykje meir ligamentsmerter nå enn murring! Trur det er vanlig at murring går over ganske tidlig igrunn. Generelt så er det mykje som dabber av framøve, så er det stille før stormen gjennom 2. Trimester:bored:

Får du ekstra tidlig ultralyd denne gangen? Jeg får det, og har fått det i hvert svangerskap siden første MA. Det er vanlig at murringene avtar også :) Men jeg skjønner bekymringen din.
Skalp ekstra tidlig ul om 1 uke.. men er så redd det ikke er noe liv der, at det er en ny MA..

Har egentlig dabba ein del av syns eg, men mens eg skrive nå så begynner det sjølvsagt å murre :bag: :hilarious: men føler det er mykje meir ligamentsmerter nå enn murring! Trur det er vanlig at murring går over ganske tidlig igrunn. Generelt så er det mykje som dabber av framøve, så er det stille før stormen gjennom 2. Trimester:bored:
Får satse på det er normalt. Jeg klarer ikke huske hvordan det var..

• Omsorg
Reactions: JRO
Tror det er veldig individuelt. For meg dabbet det av rundt uke 5 og har kjent veldig lite fra og med uke 6. Alt så helt normalt ut på tidlig ultralyd 6+5 :happy: Nå er jeg 9+0.

Har dabbet av litt her også de siste par dagene, er 6+4 i dag. Derimot driver kvalmen og tar seg opp parallelt…

Noen som har opplevd blødninger men at det har gått bra?
Jeg er på dag 3 med blødning. Friskt rødt blod, men ikke smerter eller store koaguler. Sykt stressende å ikke vite utfallet av dette, og de anbefalte ikke ultralyd før onsdag (da er jeg 6+4) :(
Jeg blødde fra uke 6+2 til 12+0 sist svangerskap. Hadde et hematom over fostersekken. Men det gikk bra❤️

Så bra at det gikk bra for deg :HeartredVar det friskt blod hele veien og hvor mye var det? Sånn typ truseinnlegg mengde eller bind? Måtte du ta det med ro eller kunne du leve som normal?
det varierte veldig, men det kom en del koagulert blod også. Så var jo sikker på at det var fosteret som kom ut❤️ første dagen var det myye rødt blod, så varierte det mellom rosa på papiret hver gang jeg var på do og koagulert blod❤️
Jeg fikk beskjed om å ligge i ro, kun gå på toalettet❤️

Tror det er veldig individuelt. For meg dabbet det av rundt uke 5 og har kjent veldig lite fra og med uke 6. Alt så helt normalt ut på tidlig ultralyd 6+5 :happy: Nå er jeg 9+0.
Har dabbet av litt her også de siste par dagene, er 6+4 i dag. Derimot driver kvalmen og tar seg opp parallelt…
Okei. Greit å vite at flere opplever at det dabber av.. har dog hatt litt murringer igjen i dag :hilarious: Men samme her, kvalmen øker, mer og mer for hver dag

det varierte veldig, men det kom en del koagulert blod også. Så var jo sikker på at det var fosteret som kom ut❤️ første dagen var det myye rødt blod, så varierte det mellom rosa på papiret hver gang jeg var på do og koagulert blod❤️
Jeg fikk beskjed om å ligge i ro, kun gå på toalettet❤️
Skjønner. Legen har ikke sagt annet enn at jeg skal ta det med ro og at det var vanlig at man blødde mellom uke 6 og uke 8.

Ingen symptomer her heller, men fikk se et bankende hjerte og alt bra på TUL før helgen. :Heartred Ble flyttet 6 dager frem iflg. måling av fosteret, så er 9+0 i dag. Er visst like vanlig å ha mange symptomer som å ikke ha noen :Heartred

Back
Topp