Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er det mulig, må jo ha noe å bekymre seg over 
Jeg kjente mye på dette til ut i rundt uke 5, men ble mindre og mindre utover uke 6. Nå er jeg 7+1 og kjenner svært sjelden på det. Var på UL 6+5 (lørdag) og i følge jordmor så alt normalt utKjenner egentlig ingen murring eller strekking i livmor. Mener å huske jeg gjorde det med første. 7+2 i dag. Merker det bekymrer meg. Flere som har vært gravid flere ganger som har noen erfaringer å komme med?

I mine graviditeter så avtar det iløpet av første trimester, nøyaktig ka tid huske eg ikkje, men e definitivt værst dei første vekeneKjenner egentlig ingen murring eller strekking i livmor. Mener å huske jeg gjorde det med første. 7+2 i dag. Merker det bekymrer meg. Flere som har vært gravid flere ganger som har noen erfaringer å komme med?
Ka testar har du testa med?Har vært hos legen for å måle hcg i dag. Må innrømme eg e litt bekymret for resultatet. 6+0 i dag og ikke så sterke streker som jeg tenker det burde være. Krysser fingrene for at alt er bra
Make sure og de strimlene fra normal. Sikkert ikke de beste. Men nå regner jeg med det gir et bedre svar med blodprøven i dagKa testar har du testa med?![]()
Mine tester til nå har iallefall uten tvil vært sterkest på ettermiddagen (så nå teste eg berre ein gong til dagen, ca mellom 2-4), men hCG får jo og mange timer å stige på og då, så usikker. Ser det e mange som vente ei stund på 3+ for tida, virke som det skal ein del hcg til!Hei. Noen som har erfaring med å teste på kveld med Clear blue digital og fått annet resultat enn på morgenen? Er 5+6 i dag. Men fortsatt 2-3. Ønsker så veldig se 3+. Vet det høres desperat ut og at jeg bør vente til i morgen. Evt. om noen dager. Men klarer ikke roe tankene

Ja, slik jeg også husket det. Men denne gangen kjenner jeg liksom ingenting. Kanskje bitte bitte litt visst jeg sitter i ro lenge og er obs på å kjenne etter.I mine graviditeter så avtar det iløpet av første trimester, nøyaktig ka tid huske eg ikkje, men e definitivt værst dei første vekene![]()
Usj! Akkurat det kjente jeg og her en dag! Jeg tviholder på at alle symptomene er positiveVet ikke om jeg er bekymra. Men føler jeg er forberedt på at det går dårlig... Når jeg var på do her tidligere, så følte jeg at jeg kjente sånn mensen lukt, eller sånn mensen lukter.. og mener å huske det var det jeg kjente når MA ble oppdaget..

Kanskje det er vanlig med sånn lukt da? Jeg aner ikke.. jeg bare fikk en ekkel følelse.. jeg slet med bakteriell vaginose forrige svangerskap, men det lunter annerledes enn det jeg kjente i dag..Usj! Akkurat det kjente jeg og her en dag! Jeg tviholder på at alle symptomene er positive
Hvordan er formen din ellers?
Vet at venstre side ofte forbindes med luft, oppblåsthet og forstoppelseKjennes ut som en murstein ligger på venstre sida. Stresser sånn siden det var sånn press jeg følte på de to forrige pp som endte i kjemisk![]()
Aner ikke her heller, og fikk også en rar følelse av det, tanken om bakteriell vaginose slo meg faktisk, men ikke hatt det før så vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.Kanskje det er vanlig med sånn lukt da? Jeg aner ikke.. jeg bare fikk en ekkel følelse.. jeg slet med bakteriell vaginose forrige svangerskap, men det lunter annerledes enn det jeg kjente i dag..
Ellers svinger kvalmen, og enkelte dager er jeg ekstremt trett og andre dager mer halsbrann.. veldig varierende. Murrer godt i magen, og mye luft og oppblåst!
Enn med deg?
Ellers så kjenner jeg buksene stramme allerede, og et press i livmorområdet (ikke vondt). Tanken på at det kan være to har slått meg 
Kanskje det er normalt for deg som gravid? Veit eg har lest om mange her inne som bekymre seg for dei og dei tegna fordi dei assosiere det med SA dei tidligare har gått gjennom, men så er det egentlig gravidtegn og ikkje SA tegn om du skjønne?Kjennes ut som en murstein ligger på venstre sida. Stresser sånn siden det var sånn press jeg følte på de to forrige pp som endte i kjemisk![]()
Sånn statistikk sett så er det mest sannsynlig nokon med tvillinger her inne iløpet av året, så kanskje blir det deg?Aner ikke her heller, og fikk også en rar følelse av det, tanken om bakteriell vaginose slo meg faktisk, men ikke hatt det før så vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.
Her er det ganske heftig kveldskvalme, morgenene er vesentlig bedre, og så kraftig kvalme at det må jo være noe som produseres der inneEllers så kjenner jeg buksene stramme allerede, og et press i livmorområdet (ikke vondt). Tanken på at det kan være to har slått meg
![]()

Tanken om at det kan være 2 har vært her også. Men det er fordi vi har tvillinger i familienAner ikke her heller, og fikk også en rar følelse av det, tanken om bakteriell vaginose slo meg faktisk, men ikke hatt det før så vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.
Her er det ganske heftig kveldskvalme, morgenene er vesentlig bedre, og så kraftig kvalme at det må jo være noe som produseres der inneEllers så kjenner jeg buksene stramme allerede, og et press i livmorområdet (ikke vondt). Tanken på at det kan være to har slått meg
![]()

Hadde ikke sånn i min første graviditet som ble vellykket, så er vel hodet som forbinder tegnene med noe negativtKanskje det er normalt for deg som gravid? Veit eg har lest om mange her inne som bekymre seg for dei og dei tegna fordi dei assosiere det med SA dei tidligare har gått gjennom, men så er det egentlig gravidtegn og ikkje SA tegn om du skjønne?![]()
tar en dag om gangen også blir det legetime om 16 dager. Da får han sjekket hvor graviditeten er iallfall 
Hørt også om andre som har opplevd den lukta, så håper bare det er noe gravid greierAner ikke her heller, og fikk også en rar følelse av det, tanken om bakteriell vaginose slo meg faktisk, men ikke hatt det før så vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.
![]()