Bekymringstråden

Eg hadde ca det med Octavia, men Romeo hadde eg 8100, så er kjempe individuelt :hilarious: men kor mykje det er ein dag har egentlig ingenting å sei, det er doblingen over 2,3,4 dager som teller (alt etter kor langt du har komt, etter feks 6000 er det normalt at den dobler seg kvar fjerde dag).
Ka tid er neste prøve?
Okei❤️ neste prøve er mandag. Så etter 4 dager❤️

Høres helt perfekt ut:joyful:
Hvor lang tid er det mellom første og neste prøve? Mener å huske at verdiene ikke dobler seg hver andre døgn etter ca 1200, men stiger litt saktere da?:)
Meine fürst skrive at hCG skal doble seg kvar tredje dag etter 1500 og kvar fjerde dag etter 6000:think005 mulig det er 1200 også, iallefall rundt der :happy:

Meine fürst skrive at hCG skal doble seg kvar tredje dag etter 1500 og kvar fjerde dag etter 6000:think005 mulig det er 1200 også, iallefall rundt der :happy:
Så då er det innafor da?
siden jeg rekna ca 153, (siden jeg fikk 2-3) på clearblue 30.7 og med dobling 48 timer mellom hadde det vært ca 2400. og siden det dobler seg hver 3 dag fra 1200 så er det vell innafor haha?❤️❤️

Dette var ingen planlagt graviditet, og samboer vil egentlig at jeg skal ta abort av økonomiske årsaker :sad010 Men jeg kjenner at jeg ikke klarer det.. Håper det vil gå seg til, for jeg kommer ikke til å endre mening om å beholde :bag:
Gjør det du mener er rett uavhengig av hva andre mener. Det kommer til å gå bra uansett❤️❤️

Gjør det du mener er rett uavhengig av hva andre mener. Det kommer til å gå bra uansett❤️❤️
Takk :Heartred Ja, jeg kjenner på hele meg at jeg vil beholde dette barnet. Og at det kommer til å ordne seg. Men skjønner at samboer ikke kjenner det på kroppen som meg. Fra jeg ser den positive testen slår instinktet inn og alt jeg vil er å beskytte det lille livet i magen :shy:

Så då er det innafor da?
siden jeg rekna ca 153, (siden jeg fikk 2-3) på clearblue 30.7 og med dobling 48 timer mellom hadde det vært ca 2400. og siden det dobler seg hver 3 dag fra 1200 så er det vell innafor haha?❤️❤️
Jaja, absolutt :love017

Dette var ingen planlagt graviditet, og samboer vil egentlig at jeg skal ta abort av økonomiske årsaker :sad010 Men jeg kjenner at jeg ikke klarer det.. Håper det vil gå seg til, for jeg kommer ikke til å endre mening om å beholde :bag:
Eg er heilt sikker på at det økonomiske vil ordne seg, ting har ein tendens til å legge seg til rette om man berre er villig til å se litt nytt på ting :love017 eit barn trenger absolutt ikkje koste halve skjorta, og barn lengter først og fremst etter å være elska å være sammen med familien❤️

Har stått sammen med damer her inne før i lignende situasjoner, og i alle tilfellene så har mannen snudd og det har gått fint, men sjølvsagt byr det på utfordringer når ein ikkje er enige om noko så fundamentalt. Håper du slipper å ta ein skikkelig kamp:smiley-angelic001

Eg er heilt sikker på at det økonomiske vil ordne seg, ting har ein tendens til å legge seg til rette om man berre er villig til å se litt nytt på ting :love017 eit barn trenger absolutt ikkje koste halve skjorta, og barn lengter først og fremst etter å være elska å være sammen med familien❤️

Har stått sammen med damer her inne før i lignende situasjoner, og i alle tilfellene så har mannen snudd og det har gått fint, men sjølvsagt byr det på utfordringer når ein ikkje er enige om noko så fundamentalt. Håper du slipper å ta ein skikkelig kamp:smiley-angelic001
Takk for gode ord :Heartred Det er en skikkelig vanskelig situasjon å stå i. Jeg bryter ut i hulkgråt hver gang jeg tenker på å skulle ta abort.. Håper virkelig det løser seg her også.

Takk for gode ord :Heartred Det er en skikkelig vanskelig situasjon å stå i. Jeg bryter ut i hulkgråt hver gang jeg tenker på å skulle ta abort.. Håper virkelig det løser seg her også.
Prøv å nøste opp i hvilke økonomiske utfordringer han mener det blir. Og vis han løsninger på det, det kan kanskje hjelpe :Heartred

Rart hvordan man bekymrer seg. Hver kveld har jeg vært oppblåst og hatt mye luft. Men nå i kveld er det borte.. og nå er jeg redd symptomene forsvinner og at dette går dårlig.. :facepalm: ikke rart man blir tullete... Måtte ukene gå fort til uke 12 og ul!

Ja det er vanskelig å stå i situasjoner der ein føler ein taper stort uansett kva valg ein tar, og spesielt når hormonene gjer det hakket meir sårt og følsomt❤️ hold fast på det du kjenner er rett i hjerta, så vil det ordne seg, det er eg heilt sikker på ❤️ og bruk forumet for det det er verdt, her er me mange som støtter deg og som du kan lene deg på, heilt uten å verken utlevere deg eller mannen, det er det fine med anonymt forum.

Er stressa for at testene mine fortsatt ikke blir mørkere, burde ha relativt sterke tester nå 6+6 .... har ingen symptomer lenger , mulig smilereader er drittmerke, men kjøper cb digital i dag for å se, den burde vel vise 3+ nå. Å nå er jeg bekymret for at den ikke gjør det.

Er stressa for at testene mine fortsatt ikke blir mørkere, burde ha relativt sterke tester nå 6+6 .... har ingen symptomer lenger , mulig smilereader er drittmerke, men kjøper cb digital i dag for å se, den burde vel vise 3+ nå. Å nå er jeg bekymret for at den ikke gjør det.
du kan be legen om å få tatt hcg blodprøve, eller dra på ul❤️❤️❤️ krysser fingrene for at alt er bra❤️❤️❤️

Kunne du lagt ut bilde av progresjon? Når sluttet testene å bli sterkere? .

Kunne du lagt ut bilde av progresjon? Når sluttet testene å bli sterkere? .
Jaa, nederst er fra I dag :( svakere synes jeg en resten. Synes de stagnerte for 1-2 uker siden... håper det bare er testene som er dritt

Vedlegg

• 20250811_090733.jpg
    20250811_090733.jpg
    1,6 MB · Visninger: 45
Back
Topp