Ble litt sidelengs. Den til høyre er fra I dag. Og den helt til venstre er ca 14 dpoJaa, nederst er fra I dagsvakere synes jeg en resten. Synes de stagnerte for 1-2 uker siden... håper det bare er testene som er dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt sidelengs. Den til høyre er fra I dag. Og den helt til venstre er ca 14 dpoJaa, nederst er fra I dagsvakere synes jeg en resten. Synes de stagnerte for 1-2 uker siden... håper det bare er testene som er dritt
Nå tuller jeg igjen. Det er motsatt. Venstre i dag , høyre 14 dpoBle litt sidelengs. Den til høyre er fra I dag. Og den helt til venstre er ca 14 dpo
Har lest at de testene er dårlige. Tror ikke du får sterkere strek enn detJaa, nederst er fra I dagsvakere synes jeg en resten. Synes de stagnerte for 1-2 uker siden... håper det bare er testene som er dritt
Håper du har rettHar lest at de testene er dårlige. Tror ikke du får sterkere strek enn detHadde det gått galt så tror jeg de hadde blitt svakere til nå
![]()
finner ikke noe info om de testene noen plass :/Kan være at du faktisk ikke får sterkere. At hcg i kroppen gjør at det stagnerer på testene. Jeg får heller ikke sterkere enn jeg fikk 4+4. Men, ta blodprøver hvis du er usikker! Jeg har troa på at dette går vegenJaa, nederst er fra I dagsvakere synes jeg en resten. Synes de stagnerte for 1-2 uker siden... håper det bare er testene som er dritt

Takk for oppmuntring, kjenner at jeg trenger det nåKan være at du faktisk ikke får sterkere. At hcg i kroppen gjør at det stagnerer på testene. Jeg får heller ikke sterkere enn jeg fikk 4+4. Men, ta blodprøver hvis du er usikker! Jeg har troa på at dette går vegen![]()
Har ultralyd neste uke, så da vil jo det vise ganske tydelig om det er noe galt eller om alt er som det skal
Syns og det ser ut som testene rett og slett ikkje kan bli sterkereTakk for oppmuntring, kjenner at jeg trenger det nåHar ultralyd neste uke, så da vil jo det vise ganske tydelig om det er noe galt eller om alt er som det skal
![]()
Er ikkje vanlig ved verken ma, sa eller exu at det er SÅ jevn strek over så lang tid. Og fra 15-19dpo så når ofta hCG eit så høgt nivå at det max'e på strimeltest.Så glad for å høreSyns og det ser ut som testene rett og slett ikkje kan bli sterkereEr ikkje vanlig ved verken ma, sa eller exu at det er SÅ jevn strek over så lang tid. Og fra 15-19dpo så når ofta hCG eit så høgt nivå at det max'e på strimeltest.
men synes det er litt rart da, at smilereader har en app som rangerer fargen på testen fra 1-10 men kun gir meg 5-7 om de ikke blir sterkere.... ordentlig dårlig opplegg som bare gjør meg unødvendig bekymret 
Ja hadde sendt dei ein mail og klaga på opplegget rett og slett!Så glad for å høremen synes det er litt rart da, at smilereader har en app som rangerer fargen på testen fra 1-10 men kun gir meg 5-7 om de ikke blir sterkere.... ordentlig dårlig opplegg som bare gjør meg unødvendig bekymret
![]()
Jaa, det var lurt, skal gjøre det!Ja hadde sendt dei ein mail og klaga på opplegget rett og slett!

snakket med legen i dag og han har satt meg opp på legetime for å kunne ta ultralyd om noen uker for å se om det er på riktig plass

Lykke til!Er kanskje ikke veldig bekymret enda, men begynner å føle på det. Jeg har min første ultralyd i morgen 6+5 og jeg har 3 sa/ma bak meg der ingen av de første UL har vært helt normale, alltid vært et eller annet som skapet usikkerhet og faktisk sluttet dårlig. Alt jeg vil er at alt skal være normalt i morgen. Fortsatt mye som kan skje etter det også men da føler jeg at en første skikkelig milepæl er nådd i dette svangerskapet![]()

Tidlige erfaringer har ein tendens til å innhente oss slik, og lite me kan gjer for å unngå det dessverreEr kanskje ikke veldig bekymret enda, men begynner å føle på det. Jeg har min første ultralyd i morgen 6+5 og jeg har 3 sa/ma bak meg der ingen av de første UL har vært helt normale, alltid vært et eller annet som skapet usikkerhet og faktisk sluttet dårlig. Alt jeg vil er at alt skal være normalt i morgen. Fortsatt mye som kan skje etter det også men da føler jeg at en første skikkelig milepæl er nådd i dette svangerskapet![]()

e så sjukt lei av smerter, snart 2år med nærmast daglige smerter nå.Off, forstår godt fortvilelsen.. Det er så uendelig slitsomt å gå med smerter, både fysisk og psykiskVar nett hos fysio, har hatt så vondt under føttene, nærmare bestemt under hælen som er nytt, begynte veldig i forrige veka, og i forrige veka slutta eg på ibux som eg har tatt bortimot daglig pga smerter i ledd i sommar. Så eg trudde det berre blomstra hælproblemet som hadde gjømt seg litt. Googla såklart og var sikker på at eg hadde fått plantar facitt og var dømt til betennelse i hæl i 1,5år nå... følte eg burde nevna til fysio at eg e gravid, så gjorde det, og han sa det kan være hormonelt i fht graviditeten og. Så han sjekka, og konkluderte med at det ikkje var plantar facitt, så det var godt. Men, eg kjenne eg e bekymra for korleis svangerskapet blir når "amme"gikta ikkje har gitt seg som dei meinte var hormonelt pga amming, og gravidhormonene berre skape nye smertere så sjukt lei av smerter, snart 2år med nærmast daglige smerter nå.
Det positive er at me skal gå over på bassengtrening og gønne på med gravidopplegg for å forebygge mest mulig ifht bekkenløsning iallefall. Men mesteparten av mine problemer er hormonelle så då er det lite å gjer. Vurdere egentlig å gå til naprapat eller noko slikt å få ein second opinion på heile sammensuriumet.

Var jo derfor eg slutta å amme, for eg håpte smertene ville gi seg når syklus kom. Og det var definitivt eit skifte der når eg fekk syklusen igjen, men så har det vært så mykje likevellOff, forstår godt fortvilelsen.. Det er så uendelig slitsomt å gå med smerter, både fysisk og psykisk
Men er det ikkje sammenheng mellom ammegikt og låge østrogenverdiar? Under graviditet så stiger jo østrogen, så burde ikkje den bli bedre etterkvart?
Håper vertfall det for din skyld
Eg og sleit mykje med stiv og vond kropp, spesielt ryggen, under amming. Følte eg var blitt 30 år eldre! Men for min del gav det seg med amminga..
så legen har lurt på om det er noko anna.. fysioterapeuten seie at når kroppen går så lenge med smerter så tar det ofta tid før den skjønne at den ikkje trenge det
nå når eg e gravid burde det iallefall gitt seg, men med graviditet veit eg jo andre ting komme. Men ja, du har rett, det burde blitt bedre.