Bekymringstråden

Du har jo helt rett, og innerst inne vet jeg det. Rosafarget slim på papiret vet jeg jo at kan være starten på noe - eller ingenting. Men hjelpes som man mister hodet når det skjer! Huff :smiley-ashamed008

Ble nok en privat UL på torsdag...:smiley-ashamed008
Mannen merket at han ble påvirket også, så vi ble enige om å prioritere sjelero.
Det har stoppet helt opp, ikke kommet noe mer på papiret på nesten 24 timer nå. Så jeg tror egentlig at UL er litt bortkastet, men samme det. Jec kan forholde meg til hva enn resultatet er. Men uvisshet er jeg dårlig på.
Veldig godt med sjelero! Kjenner du fortsatt mensmurringer?

Samboeren min bråbremset med bilen i dag, to ganger som følge av at han selv kjørte for fort inn i kryss og rundkjøring og holdt på å bryte vikeplikten. Først en mindre bråbrems men nok til at hodet mitt stupte fremover, og så en større bråbrems der hele kroppen min ble kastet frem.

Rosa på papiret nå og uvel i magen, hvorfor måtte han kjøre sånn med gravide meg i passasjersetet :sad010

Samboeren min bråbremset med bilen i dag, to ganger som følge av at han selv kjørte for fort inn i kryss og rundkjøring og holdt på å bryte vikeplikten. Først en mindre bråbrems men nok til at hodet mitt stupte fremover, og så en større bråbrems der hele kroppen min ble kastet frem.

Rosa på papiret nå og uvel i magen, hvorfor måtte han kjøre sånn med gravide meg i passasjersetet :sad010
Hadde jeg vært deg ville jeg ringt til legevakt for en sjekk!

De er veldig godt beskyttet når de er så små, så om han ikke kjørte i sinnsykt fart så kan det være en tilfeldig liten blødning. Men ring legevakt og fortell dem hva så har skjedd så kan de ta en vurdering :Heartpink

De er veldig godt beskyttet inni magen, spesielt i første trimester :)

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt til legevakt for en sjekk!
De er veldig godt beskyttet når de er så små, så om han ikke kjørte i sinnsykt fart så kan det være en tilfeldig liten blødning. Men ring legevakt og fortell dem hva så har skjedd så kan de ta en vurdering :Heartpink
De er veldig godt beskyttet inni magen, spesielt i første trimester :)
Ringte legevakten og fikk komme raskt inn, de tar ikke UL men basert på mine beskrivelser var verken sykepleier eller lege der bekymret, og de trodde det kom til å gå helt fint. Var også nettopp på do igjen og ikke noe mer rosa på papiret. Så holder på de gode tankene frem til UL i Køben på søndag! Og samboer har lovet at han har fått seg en lærepenge og at han ikke skal kjøre slik igjen :smiley-angelic001

Åhh ny blødning idag.. Ikke friskt blod men mørkt brunt i undertøyet og ved tørk. Giddeeeer ikke :whacky011 Har allerede vært til to ekstra UL etter blødning, først sånn som nå og så pga masse rødt blod. Fikk beskjed av gyn på sykehuset om å ringe og komme tilbake ved ny blødning, men får jo ikke ringt før imorgen tidlig når det åpner, og tviler på at det er ledig time samme dag. Og det er helgestengt.. Søndag reiser jeg til bergen på skolesamling og blir til onsdag også. Herrefreed for et jævla stress.

Jeg er usikker på hva jeg kjenner. Om det er mensmurringer eller treg/oppblåst mage. Hva enn det er, så har det ikke blitt verre i det minste. Kjenner at jeg er roligere nå, et helt døgn nesten uten noe mer blod-farget. Men det skal bli godt med en UL.
Har tenkt på deg flere ganger i dag, var det ikke i dag du skulle til UL? Hvordan gikk det? :Heartred

Har tenkt på deg flere ganger i dag, var det ikke i dag du skulle til UL? Hvordan gikk det? :Heartred
Dere altså, som husker slikt!

Det stemmer, vi var på ultralyd i dag. Og det gikk heldigvis kjempefint! Den lille var i full vigør og viftet med armene til oss. Målt til 10+0, jeg er 10+2, men det er da innafor skjønner jeg.

Vedlegg

• Snapchat-1639508519.jpg
    Snapchat-1639508519.jpg
    155,6 KB · Visninger: 28
Dere altså, som husker slikt!

Det stemmer, vi var på ultralyd i dag. Og det gikk heldigvis kjempefint! Den lille var i full vigør og viftet med armene til oss. Målt til 10+0, jeg er 10+2, men det er da innafor skjønner jeg.
Ååhhh så godt å høre og helledussan for et skjønt bilde :love7 Er det 4D ultralyd?

Åhh ny blødning idag.. Ikke friskt blod men mørkt brunt i undertøyet og ved tørk. Giddeeeer ikke :whacky011 Har allerede vært til to ekstra UL etter blødning, først sånn som nå og så pga masse rødt blod. Fikk beskjed av gyn på sykehuset om å ringe og komme tilbake ved ny blødning, men får jo ikke ringt før imorgen tidlig når det åpner, og tviler på at det er ledig time samme dag. Og det er helgestengt.. Søndag reiser jeg til bergen på skolesamling og blir til onsdag også. Herrefreed for et jævla stress.
Huff altså! Som hun sa til oss på UL idag dag - det beste er svangerskap uten blødning, for det tuller ikke sånn med hodet. Men som hunsa - noen blør seg gjennom hele svangerskapet dessverre.
Krysser alt jeg har for at det ikke er noe <3

Ååhhh så godt å høre og helledussan for et skjønt bilde :love7 Er det 4D ultralyd?
Nei, 3D. Vi ba ikke om det altså, men hun så at det gikk og da prøvde hun. Fikk kjempefine bilder :) like greit og, for fy så dyrt det der er, så det er bra de gjør litt ekstra ut av det og. Det hun kunne se hva normal utvikling og symmetrisk hjerne. Men føler ikke akkurat at vi er sikre før TOUL og NIPT.

Skriver under på det @Siri78 skriver over her, blødninger kødder med oss men så er det også like sannsynlig at det er uskyldig, som at det er noe på gang. Så ville bare prøvd å ta det med ro :Heartred Ville også ringt i morgen med det samme de åpner, og fortalt hvor stresset og urolig du er og at du må gå med denne uroen i mange dager hvis du ikke får komme inn i morgen. Krysser fingrene for at de tar deg inn, og at alt er i orden!:Heartpink

Nei, 3D. Vi ba ikke om det altså, men hun så at det gikk og da prøvde hun. Fikk kjempefine bilder :) like greit og, for fy så dyrt det der er, så det er bra de gjør litt ekstra ut av det og. Det hun kunne se hva normal utvikling og symmetrisk hjerne. Men føler ikke akkurat at vi er sikre før TOUL og NIPT.
Ah, så bra at hun ga dere litt ekstra «service» da ja! Veldig hyggelig med sånne fine bilder:Heartpink når har dere TOUL og NIPT?

Var på ultralyd i dag og da fikk jeg info jeg ikke visste om fra før; hvis morkaken ligger foran (og evt lavt ned mot fødekanalen), så vil man kanskje blø litt lett når man tørker seg. Det kommer av at livmoren vokser og morkaken flytter seg mer og mer oppover sammen med livmoren. Aner ikke om det er tilfellet med deg, men var beroligende å høre at det i såfall er helt normalt.
Tenkte det er verdt å nevne :Heartred

Jeg har opplevd et svangerskap med blødning hvor det gikk bra og et hvor det ikke gikk bra. Det er fryktelig vanskelig å ikke bekymre seg når man først får litt på papiret, selv om man vet og har opplevd at det ikke nødvendigvis er noe galt :(

Blødningen har tatt seg skikkelig opp, fortsatt brunt.. Minner veldig om starten på sist jeg mistet, så gruer meg til natten hvis alt plutselig kommer ut slik det gjorde den gangen.. Og nå er jeg jo 10+4 så regner med det er større/mer som evt skal ut.. Har veldig dårlig magefølelse. Får se hva natten bringer, også ringer jeg sykehuset imorgen tidlig og håper de får meg inn før helgen!

Blødningen har tatt seg skikkelig opp, fortsatt brunt.. Minner veldig om starten på sist jeg mistet, så gruer meg til natten hvis alt plutselig kommer ut slik det gjorde den gangen.. Og nå er jeg jo 10+4 så regner med det er større/mer som evt skal ut.. Har veldig dårlig magefølelse. Får se hva natten bringer, også ringer jeg sykehuset imorgen tidlig og håper de får meg inn før helgen!
Ønsker deg alt det beste og sender varme klemmer :Heartred

Hvordan går det nå etter natten...?

Back
Topp