Takk dere!
Altså… Jeg er litt over alt nå. I dag så vi både fostersekken, plommesekk og embryo! Men greia er at dette er medisinsk umulig. Legen hadde aldri sett dette før. Embryoet er 3 mm og han sa det så ut som nå at jeg var i uke 3-4. (noe jeg ikke får til å stemme med størrelsen og i alle fall ikke hcg målingene, men ingenting av sånn ståa er nå er normalt) jeg har bare en million spørsmål! Jeg har jo hatt så høy hcg? Og IVF!?
Så her ser det da ut som at embryoet festet seg, men at fostersekken har vokst først og at embryoet først har begynt å vokse i løpet av uka som nå har vært. Så dette er faktisk helt utrolig!!!
Legen var den samme som sist kontroll som sa at det ikke var noe, så han var like overrasket som oss over at det nå var veldig tydelig alle delene som skal til for en sunn graviditet. Så nå er vi forsiktig optimister og har ny kontroll om en uke. Så om alt går riktig vei da, så går det bra

Men da blir da i så fall termin i april en gang. Så dette er jo bare helt latterlig rart. Men, enn så lenge er jeg da fremdeles gravid!