Symptomer kan absolutt komme og gå, så det beste er å teste. Enten med graviditetstester hvor du ser at styrken øker annenhver dag eller ta blodprøve og se at hcg øker som det skal.Sikkert helt normalt, men så påfallende (og så stor risiko så tidlig) at jeg bare må høre hvordan andre har opplevd tidlig svangerskap. Jeg begynte å kjenne en stikkende følelse i nedre del av magen søndag kveld (2+6), og dette har blitt tydeligere og tydeligere for hver dag som går og etter hvert også utviklet seg til å bli lette murringer og oppblåsthet, frem til jeg la meg i går (3+3). Etter at jeg våknet i dag har det vært helt fraværende. Ikke kjent noe til hverken stikking, murring eller oppblåsthet - er rett og slett akkurat som normalt og ingenting kjennes annerledes.
Jeg vet at symptomer kan komme og gå veldig den første tiden, men jeg vet også at kjemisk graviditet er veldig vanlig. Har ventet flere timer på at siste dagers følelse skal komme tilbake og klarer derfor ikke helt legge det fra meg.. Hva tenker dere kloke hoder her inne?