Bekymringstråden

I dag overtenker jeg og gjør meg selv bekymret:oops:

Ikke ømme pupper ennå (noe jeg hadde i sterk grad sist gang jeg var gravid), dagens strimmeltest ser nesten svakere ut enn de forrige dagene, venter på svar på blodprøve nr 2 for å se om det i det hele tatt er noe bra stigning… :confused004

I dag merker jeg ingen tegn på at jeg er gravid. Og blir rett og slett kjemperedd.
Du er ikke alene. :Heartred Vi er mange her med lite til ingen symptomer, noen med symptomer som kommer og går. Prøv å tenk at det er helt normalt og plutselig merker du et symptom igjen :shy:
Jeg har ingen (5+2) og har blitt så koko at jeg nå går å håper på å bli kvalm..:hilarious:

I dag merker jeg ingen tegn på at jeg er gravid. Og blir rett og slett kjemperedd.
Symptomene kan variere. Husker jeg var veldig bekymret for det sist, men etter en beroligende samtale med FL innså jeg at hormonnivåene svinger voldsomt i begynnelsen, spesielt så tidlig i forløpet. Dette kommer til å gå så fint.

Teststreken min blir ikke sterkere, så det stresser meg litt. Men har hørt at ikke alle får det
Det var forresten et tidspunkt hvor det var vanskelig å se økning(ikke fordi den er ferdig metta men den bare fyller seg litt og litt ut, vet ikke hvordanjeg skal forklare det. Jeg la hvertfall testingen litt på hylla, mulig det var 3-6dager ish og når jeg da tok ny så var den mørk/helt mørk.

I dag overtenker jeg og gjør meg selv bekymret:oops:

Ikke ømme pupper ennå (noe jeg hadde i sterk grad sist gang jeg var gravid), dagens strimmeltest ser nesten svakere ut enn de forrige dagene, venter på svar på blodprøve nr 2 for å se om det i det hele tatt er noe bra stigning… :confused004
Nå fikk jeg svar på blodprøve og hcg har økt fra 79 (12 dpo) og til 505 (16 dpo) :hello2
En lettelse!

Nå fikk jeg svar på blodprøve og hcg har økt fra 79 (12 dpo) og til 505 (16 dpo) :hello2
En lettelse!
Så bra! Veldig deilig med en sånn bekreftelse :Heartred

Jeg tenkte jeg skulle svare deg på den første at jeg hadde også veldig ømme pupper i første svangerskap. Det var det første symptomet jeg hadde, og det var veldig tydelig. Denne ganger har jeg ikke kjent noe ømhet i det hele tatt - så du er ikke alene om akkurat det :)

Så bra! Veldig deilig med en sånn bekreftelse :Heartred

Jeg tenkte jeg skulle svare deg på den første at jeg hadde også veldig ømme pupper i første svangerskap. Det var det første symptomet jeg hadde, og det var veldig tydelig. Denne ganger har jeg ikke kjent noe ømhet i det hele tatt - så du er ikke alene om akkurat det :)
Ja, det er veldig godt ❤️

Rart at det skal være så forskjellig fra gang til gang :) Men vi skal vel være glad for at man ikke får absolutt alle symptomene i boka :hilarious:

Men du har sterk test-strek ikkesant?
Jeg synes den er sterk, men hadde håpet på en dye-stealer snart. Disse var fra igår. Ikke testet noe idag. Har bestilt meg en digital og håper på å få se 3+ etterhvert. Vet bare ikke når jeg burde ta den

Vedlegg

• IMG_5251.jpeg
    IMG_5251.jpeg
    600,3 KB · Visninger: 13
Jeg synes den er sterk, men hadde håpet på en dye-stealer snart. Disse var fra igår. Ikke testet noe idag. Har bestilt meg en digital og håper på å få se 3+ etterhvert. Vet bare ikke når jeg burde ta den
Den er kjempe sterk. Det var på det tidspunktet jeg valgte å vente noen dager før jeg så en dye-stealer. Og ikke test en uke etter dye-stealer!! For da synes jeg min så svakere ut, trolig pga for høy hcg ift testen men mest bekymret jeg meg da for at det går nedover i hcg.. noe det trolig ikke gjør

Ser nå at jeg to dager etter hadde sterkere test-strek enn kontrollstreken. Så kanskje forsøke om 2-3 dager igjen?

Ser nå at jeg to dager etter hadde sterkere test-strek enn kontrollstreken. Så kanskje forsøke om 2-3 dager igjen?

Den er kjempe sterk. Det var på det tidspunktet jeg valgte å vente noen dager før jeg så en dye-stealer. Og ikke test en uke etter dye-stealer!! For da synes jeg min så svakere ut, trolig pga for høy hcg ift testen men mest bekymret jeg meg da for at det går nedover i hcg.. noe det trolig ikke gjør
Ja, kanskje den er sterk. Jeg ser meg blind og sammenligner mye med andre. Jeg hadde jo ikke så høye hcg målinger 4+1 og 4+3 (78 og 181), så jeg ligger kanskje i nedre sjiktet på hcg. Men skal vente til jeg kanskje er 5+5 og prøve å teste med
ny strimmel og digital :angel8 Man blir jo koko av dette teste-opplegget

Ja, kanskje den er sterk. Jeg ser meg blind og sammenligner mye med andre. Jeg hadde jo ikke så høye hcg målinger 4+1 og 4+3 (78 og 181), så jeg ligger kanskje i nedre sjiktet på hcg. Men skal vente til jeg kanskje er 5+5 og prøve å teste med
ny strimmel og digital :angel8 Man blir jo koko av dette teste-opplegget
Den er jo nesten diy stealer nå iallefall så du har nok hatt i nedre sjikt tidligere men kraftig økning etter hvert. Hadde kjøpt CB med 2 stk og tatt en imårra om jeg var deg:happy119 da har man en igjen man kan spare om den ikke viser 3+ enda

Den er jo nesten diy stealer nå iallefall så du har nok hatt i nedre sjikt tidligere men kraftig økning etter hvert. Hadde kjøpt CB med 2 stk og tatt en imårra om jeg var deg:happy119 da har man en igjen man kan spare om den ikke viser 3+ enda
Kanskje jeg skal prøve å ta en digital imorgen ja :angel8 Er jo så utålmodig!

Nå strammer det veldig i midten av livmoren :bag: Føles ut som jeg har trent.. Regner med at det er normalt, men jeg husker jo aldri sånt. 3+6

Nå strammer det veldig i midten av livmoren :bag: Føles ut som jeg har trent.. Regner med at det er normalt, men jeg husker jo aldri sånt. 3+6
Mine symptomer denne runden er helt annerledes enn sist. Tror det varierer, men aktivitet i livmor skal ikke være noe skummelt. Det vokser jo et liv der :happy:
Og forresten, jeg har også liknende følelse

Med graviditet stiger bekymringene mine. Har lange samtaler med chatgGPT, han har analysert testene mine og sett om det er bra økning, forsikret meg om at murring er vanlig og et positivt tegn osv. Har jo bare så inderlig lyst at det skal gå bra denne gangen :Heartpink

Back
Topp