Takk alle sammen

Han kunne ikke se så mye da det er for tidlig. Skulle egentlig ikke ha ultralyd før neste uke. Det han kunne se, er at det ligger på riktig plass, er 2mm, og han kunne høre hjertet etter han lette og prøvde seg frem. Det var veldig vanskelig å finne noe og bekrefte at alt er bra når det er så lite. Men, han kunne si at ingenting var feil! Så det var godt! Ingen fare for en 3. exu!
Det jeg synes var rart var at han ikke kunne finne hjertelyden innvendig, men fant den utenpå. Så kanskje vi bare var uheldig med å komme noen dager for tidlig. Nå er klinikken stengt og vi har ny ultralyd når klinikken åpner igjen etter ferie om 2 uker, så får vi endelig svar da.
Følelsene nå er litt blandet. Lettet for at det ligger på riktig plass og at han hørte hjertet, mannen så også pulsen på skjermen. Jeg så ikke noe fordi skjermen var for skrått for meg å se. Er samtidig skuffet for at vi ikke kunne se mer og at vi ikke kunne få 100% bekreftelse på at alt var som det skulle.
Skal til fastlegen på mandag og tar ny hcg da. Lener meg veldig på at stigningen så langt ligger på et godt nivå og dobler seg som den skal. Men ja, skuffet over å føle at jeg ikke fikk den bekreftelsen jeg ønsket